Gillar man dagens underground hip hop så är detta att rekommendera starkt! Inte den kändaste artisten men bättre än dagens "hip hop" som till exempel lil wayne på alla plan, lätt.
Skulle vara kul med trådar med olika genrer för olika bilresor så att säga, ibland är man sugen på lite soft trance medan ibland lite rock osv..
Kan bidra med en skön dubstep låt; Monster med Professor Green (Feat Example).
Risken med det är ju att det blir väldigt döda trådar, bättre att samla allt här tycker jag!
Sant det, vore en kul tanke dock. Så om man är död på musik å är sugen på en genre så skulle det bara vara att gå in i den genren på forumet och hitta låter som man är sugen på
Skulle vara kul med trådar med olika genrer för olika bilresor så att säga, ibland är man sugen på lite soft trance medan ibland lite rock osv..
Kan bidra med en skön dubstep låt; Monster med Professor Green (Feat Example).
Risken med det är ju att det blir väldigt döda trådar, bättre att samla allt här tycker jag!
Sant det, vore en kul tanke dock. Så om man är död på musik å är sugen på en genre så skulle det bara vara att gå in i den genren på forumet och hitta låter som man är sugen på
Aja rolig tråd iallafall
Tyckte också det var en bra tanke, tyvärr är folk för dåliga på att dela med sig av sin musik! Att det skrivs i denna tråden någon gång i månaden är ett under!
Aja rolig tråd iallafall
Tyckte också det var en bra tanke, tyvärr är folk för dåliga på att dela med sig av sin musik! Att det skrivs i denna tråden någon gång i månaden är ett under!
Jag gillar lyssna på lite downtempo, eller åtminstone lite lägre BPM när jag kör. Har hört att när man lyssnar på för hetsig musik vill man gasa på mer än vad situationen kräver Dvs. finns inga The Prodigy låtar i min lista, ingen Metallica heller
Kan lägga upp min blandat lista så fort jag hittar den, men lätt en låt som man kan glida till är:
Idag är det iaf endast Motörhead som spelas, hårt...
R.I.P Lemmy.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!