Ganska balla. Påminner en hel den om Bengaler. Mormor har en sån, fy f*n vad han kan bröla! Oavsett tid på dygnet så springer han omkring och brölar. De är lite billigare än leopardkopian... http://www.blocket.se/vi/12201351.htm?ca=11_s
~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger* Projekttråd
Jag har 1 hund Blandras mellan rottweiler, irländs setter och labrador Sen har jag 2 katter ena är norsskogskatt/bondkatt den andra är norskskogskatt/mankskatt och så har jag 2 kaniner vet inte riktigt vad de e för ras men båda ser annorlunda ut så jag tippar på att ena är vädur och den andra dvärgvädur.
Men en sak till hur lägger man upp bilder som vissa av er här har gjort? Tänkte jag kunde visa mina djur.
Jag har 1 hund Blandras mellan rottweiler, irländs setter och labrador Sen har jag 2 katter ena är norsskogskatt/bondkatt den andra är norskskogskatt/mankskatt och så har jag 2 kaniner vet inte riktigt vad de e för ras men båda ser annorlunda ut så jag tippar på att ena är vädur och den andra dvärgvädur.
Men en sak till hur lägger man upp bilder som vissa av er här har gjort? Tänkte jag kunde visa mina djur.
Påminner ju om mina djur
Har 2 katter, en renrasig Norsk Skogskatt och en Norsk Skogskatt/Bonnkatt
Sen har jag även 3 hundar, 2blandisar, den ena är Rottweiler/Labrador/Schäfer och den andra är Schäfer/Golder Retriever/ Leonberger/ Dobbermann tror jag Och så en liten Cavalier King Charles Spaniel (som är i princip döv.. skitjobbigt )