Den film jag mesta har mått dåligt av är Exorcisten (originalet). såg den när jag var runt tio år, tror ni att jag kunde sova den natten??
det finns ju filmer där dom dödar folk på riktigt ochså(Hur sjuk får man va??) som tex Faces of death, där dom har gjort en rulle med bara folk som tar självmord och sådant :S har ochså hört att det har varit folk som har lurat in folk i ett hus eller liknande, och därefter gått in med kamera och knivar, yxor m.m. och huggt ner dom allesammans. och filmat hela skiten.
jag har inte sett några sånna filmer, och tänker alldrig se det heller...
Och vet ni att killen som gjort saw 3. har gjort tidigare filmer, som har varit så hemska att man måsta banna de filmerna över hela världen.
Ps. förr kunde jag inte sova efter jag hadde sett en skräckfilm, men nu har det vänt och jag kan se en scräckfilm och sedan sova gott. måste bara säga att rädslan man får i tex motorsågsmasaker eller likande är ganska skön. (alla börjar undra vad jag är en för figur, men så är det
). men så fort det blir en film om spöken så håller ja på att skita ner mig och kan inte sova
Ds.
men back to topic.
Kan rekomendera children of the corn och motorsågsmassakern.
Senast redigerat av ErskPersk (14 juni 2007)
They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!
Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!