sprstr skrev:
mest var bra på grund av att jag är så grymt svag för gothbrudar, haha
/Jimmy
Me 2
endast därför jag fortsatte kolla
förövrigt filmer då...
se inte :
Shutter ( jag är EXTREMT lättskrämd när det gäller skräckfilmer, och jag blev inte ens nästan rädd )
Den äckligaste filmen jag sett nånsin har jag glömt namnet på, men förklarar varför den var äcklig....
Vi ( en drös polare ) skulle hyra film, jag var inte direkt medverkande i valet och det blev nån " 5 ungdomar får motorstopp mitt i skogen, men hittar en stuga där de får övernatta la la la la " story...
grymt bevsiken sätter jag mig i soffan och börjar möla chips och förväntar mig en kass filmkväll.
5minuter in i filmen blir det myrornas krig och det är som om bandet är överspolat, en man börjar prata och ber om ursäkt för att detta inte är den film vi hyrt. kommer inte ihåg allt med det som skrämde mig var att inte NÅGONSTANNS på fodralet får du en ledtråd av detta, och själva filmen är sjukt brutal, inte nån typiskt skräckfilm men jag minns en scen där huvudpersonen man följer, (snubben som bad om ursäkt i början ) går rak in i ett hem mitt på dagen och sticker ner en kvinna i 30-35års åldern som bär tvätt i sitt eget hem, och sätter sig brevid och pratar med henne medans hon blöder till döds. Det äckliga är att man sätter sig in i hennes chock, trots att flera minuter gått och det pissar blod från magen fattar hon ingenting, i sitt eget hem, av nån hon aldrig sätt, utan att veta varför. Det fick mig att må allmänt kass en stund.
får ni reda på filmnamnet så se den, helst med några som inte vet om vad jag just skrivigt då, blir roligare om man blir lika rädd som jag