2704
Sök

Äckligaste filmen?

Sleeper
3 084 Inlägg
26 augusti 2008
Kalle_Ponken skrev:
Pikey skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Tack så mycket! Jag satt faktiskt o åt...tongue Fan vad äcklig!!!!

Rätt åt dig wink

Haha käften:P

Om vi ändå är lite inne på samma spår(det jätteäckliga) så ligger nog 2girls 1cup rätt högt upp faktiskt:P var enormt nära påo spy när en kompis skickade den till mig..tongue Fast det kanske är helt annan äcklig än vad ni tänkte på med den här tråden....

lol!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Eldknast
915 Inlägg
26 augusti 2008
ichibon skrev:
ichibon skrev:
Vi råkade köpa ngn fransk film som handlade om några som hamnade på ett helt sjukt motel. Den stängde vi av efter halva typ. hmm Kommer inte ihåg vad den hette dock, ngt franskt namn, ngn som vet kanske?

Frontiers, hette den tydligen.

Någon mer som sett den?

Sjuk film...

Tiden är rolig när det går fort... :)

GOES wild
325 Inlägg
26 augusti 2008
evilmaster skrev:
bound skrev:
Crappy_punkrocker skrev:
nån som vet var man kan få tag på the slaughtered vomit dolls??

Den filmen blir man nog tvungen att tanka ner elr beställa från usa elr nåt. Har kollat och som ja trodde fanns den inte direkt på cdon.com elr liknande hmm

Jag hittade den via P2P nätverk som Gnutella och ED2k... Men eftersom man inte ska uppmana till brott/piratkopiering här på Garaget, så får du fundera ut resten själv.. tongue

Hehe... Jag är INTE nån direkt beskyddare av upphovsrättslagen, men jag försöker iaf följa Garagets regler. wink

Angående slutet i The Blair Witch Project så faller ju kamerakillen omkull så att kameran filmar han som står i hörnet och stirrar mot väggen. Väggarna i huset är fyllda av blodiga avtryck från barns händer. tongue Om inte det är läskigt, att inte få veta varför, så vet jag inte vad som är läskigt... Det är lite poängen med slutet ju, att inte riktigt veta!

Book of Shadows: Blair Witch 2 tyckte jag mest var bra på grund av att jag är så grymt svag för gothbrudar, haha tongue
http://www.evilmaster.net/hotlinks/kim_director.jpg

Jag ANTAR att ingen har glömt bort filmerna Alien och Aliens?! Dom är ju om något läskiga. Och så fruktansvärt jävla bra! big_smile Alien3 och Alien: Resurrection håller inte riktigt samma mått, men dom är väldigt bra som en del av serien. Alien vs. Predator är ett SKÄMT.

Om ni inte minns fel så innan dom går in i skogen, stannar dom och pratar med två äldre som står och fiskar. Därav den ene berättar att Häxan alltid tog in barnen två och två. Den ene i mitten och andra i hörnan med huvudet emot väggen. Den sistnämnde skull tvingas att vara med medans den förste bli mördad. Exakt samma sak händer i slutet av första filmen. Voila! En förklaring.

/Jimmy

Silly rabbit - Trix are for kids

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
26 augusti 2008
Här är ett gänga tokbra filmer haha

¤ Wrong turn
¤ Darkness falls
¤ Sunes sommar  haha skoja bara =P
¤ Dead silence
¤ Dog soliders "skit bra"

Har bra koll på skräckisar =P kanske inte dom blodigaste men vissa är riktigt så man hoppar upp ur soffan och ramlar ner på golvet! =P

2 123 Inlägg
26 augusti 2008
Hostel 1 & 2 är sjuka och äckliga filmer.
Hills have eyes 1 & 2, grymmt dåliga men ack så äckliga, klarar inte att se när folk blir våldtagna, sånt stänger jag av direkt.
Saw filmerna är bra rakt igenom, så sjukt genomtänkta filmer, förstår om alla som är med och gör dom blir dumma i huvet, likaså The ring, den är också, om man tänker jävligt genomtänkt men långt ifrån Saw.
En film jag såg som barn var The shining, den 4h långa utan Jack.N, den tycker jag är bra men det är bara för jag såg den som barn säkert för den är inte bra gjord. Men äckligare tjej än hon i badkaret får man fan leta efter.

1 808 Inlägg
26 augusti 2008
AirOne skrev:
..jag är alldeles för skadad för att kunna se skräckfilmer.
Medan andra sitter och skriker sitter jag och tänker;
"- frän effekt..undrar hur dom gjorde den..?

Braindead skrattade jag åt. Dolls-filmen som nämndes tidigare
satt jag som ovan och funderade på hur dom hade gjort i stället
för att bli äcklad eller nåt.

Däremot när jag var liten såg jag Terminator 1 ensam och sen
hade jag mardrömmer i flera veckor efteråt tongue
Men det var då det..

Älska Braindead big_smile tycker den är rolig smile

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

3 113 Inlägg
26 augusti 2008
Hostel 1 o 2 smile

Semper Fi

92 Inlägg
26 augusti 2008
Tandläkaren självklart smile hållde för öronen hela tiden smile e väl en gammal S king film tror ja

jag kunde inte motstå, var tvungen att ta denna

Polestar
155 Inlägg
26 augusti 2008
vill du se sjuka filmer så kolla gärna på Wrong turn 2 och the hills got eyes 1 och 2 smile

NeonX
26 augusti 2008
sprstr skrev:
mest var bra på grund av att jag är så grymt svag för gothbrudar, haha tongue
/Jimmy

big_smile Me 2 big_smile endast därför jag fortsatte kolla smile

förövrigt filmer då...

se inte :
Shutter ( jag är EXTREMT lättskrämd när det gäller skräckfilmer, och jag blev inte ens nästan rädd )

Den äckligaste filmen jag sett nånsin har jag glömt namnet på, men förklarar varför den var äcklig....

Vi ( en drös polare ) skulle hyra film, jag var inte direkt medverkande i valet och det blev nån " 5 ungdomar får motorstopp mitt i skogen, men hittar en stuga där de får övernatta la la la la " story...

grymt bevsiken sätter jag mig i soffan och börjar möla chips och förväntar mig en kass filmkväll.
5minuter in i filmen blir det myrornas krig och det är som om bandet är överspolat, en man börjar prata och ber om ursäkt för att detta inte är den film vi hyrt. kommer inte ihåg allt med det som skrämde mig var att inte NÅGONSTANNS på fodralet får du en ledtråd av detta, och själva filmen är sjukt brutal, inte nån typiskt skräckfilm men jag minns en scen där huvudpersonen man följer, (snubben som bad om ursäkt i början ) går rak in i ett hem mitt på dagen och sticker ner en kvinna i 30-35års åldern som bär tvätt i sitt eget hem, och sätter sig brevid och pratar med henne medans hon blöder till döds. Det äckliga är att man sätter sig in i hennes chock, trots att flera minuter gått och det pissar blod från magen fattar hon ingenting, i sitt eget hem, av nån hon aldrig sätt, utan att veta varför. Det fick mig att må allmänt kass en stund.

får ni reda på filmnamnet så se den, helst med några som inte vet om vad jag just skrivigt då, blir roligare om man blir lika rädd som jag big_smile

3 714 Inlägg
26 augusti 2008
Mr_ChriL skrev:
vill du se sjuka filmer så kolla gärna på Wrong turn 2 och the hills got eyes 1 och 2 smile

The hills have eyes 1&2 är bra fast inte vidare otäck så

dark floors - the lordi motion picture är däremot skrattretande kass

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

3 650 Inlägg
26 augusti 2008
wrong turn 1 äger ju, å de hills have eyes e också bra filmer..gillar såna filmer man blir så skönt rädd på nåt sätt heh

25 Inlägg
27 augusti 2008
Apocalypto som Mel Gibson har skrivat e den sjukaste som jag vet big_smile
I något sätt de e vackert och skickligt men jävla våldsamt i alla fall.
Senast redigerat av Marcillo (27 augusti 2008)

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
27 augusti 2008
Dark_Angel skrev:
Här är ett gänga tokbra filmer haha

¤ Wrong turn
¤ Darkness falls
¤ Sunes sommar  haha skoja bara =P
¤ Dead silence
¤ Dog soliders "skit bra"

Har bra koll på skräckisar =P kanske inte dom blodigaste men vissa är riktigt så man hoppar upp ur soffan och ramlar ner på golvet! =P

kan hålla med på alla förutom den sista faktiskt

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

DFFL
9 020 Inlägg
27 augusti 2008
Dawn of the dead, inte speciellt bra men jävligt äcklig.
Men så är jag den sortens kille som blundar. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

310 Inlägg
27 augusti 2008
absolut äckligast & även sjukast måste vara Feed...
Helt sinnessjuk film

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes

Hmm.
27 augusti 2008
Vad fan, några förslag i början på tråden? folk vad fan kollar ni på? skitvidriga filmer, inge kul att kolla på ju, eller ens spännande, bara äckligt och sjukt. man får men för livet.

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
27 augusti 2008
Hmm. skrev:
Vad fan, några förslag i början på tråden? folk vad fan kollar ni på? skitvidriga filmer, inge kul att kolla på ju, eller ens spännande, bara äckligt och sjukt. man får men för livet.

Och det är så dagens ungdomar utvecklas. ;D

Nej men Saw filmerna och Hostel ligger varmt om hjärtat, även Cannibal Holocaust.

Edit; Salo eller 120 Days of Sodom är sjukt bra. big_smile
Senast redigerat av Siarnaq (27 augusti 2008)

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

38 Inlägg
27 augusti 2008
Jag gillar Peter Jacksons tidiga rullar, så Braindead & Bad Taste är ju alltid lagom äckliga tongue

379 Inlägg
27 augusti 2008
Siarnaq skrev:
Hmm. skrev:

Och det är så dagens ungdomar utvecklas. ;D

Nej men Saw filmerna och Hostel ligger varmt om hjärtat, även Cannibal Holocaust.

Edit; Salo eller 120 Days of Sodom är sjukt bra. big_smile

Håller med om att Saw-filmerna är jävligt bra! har bara sett första Hostel, och det var på fyllan, så den var itne så äcklig alls då :p Håller på att ladda ner Cannibal Holocaust, Cannibal Ferox, Salo, Ichi the killer och Men behind the sun eller vad den hette. Är berädd på att skita ner mig när jag ser dom ungefär...

Tyskstuk är äckligt.

Sök