2399
Sök

Kraftigt besviken av atv köp

:]
469 Inlägg
15 juni 2007
Vart köpte du den ifrån? hemsida?

opelmtx
15 juni 2007
Trådstartare
absolute_volvo skrev:

superbilligt.se

Rörpulare
1 453 Inlägg
15 juni 2007
opelmtx skrev:
absolute_volvo skrev:

superbilligt.se

Haha lite ironiskt namn val smile

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

391 Inlägg
15 juni 2007
Team-Adolfsson skrev:
skulle köp en Loncin kina märke men funkar bra våran har varit hel i snart 3 år smile

Du menar Lonicon,   har själv en 110cc Pocketbike R1, motorn är Lonicon, Fungerar väldigt bra.
däremot är elen kass på dessa "leksaker" - dragit ny samt bytt till diodlampor då vanliga går sönder en efter en neutral

// Andreas

Medlem 34530
908 Inlägg
15 juni 2007
opelmtx skrev:
Hakan_J skrev:
Får man fråga vad den atv:n heter? har nämligen funderat på att köpa en billig leksak själv men blir nu lite avskräckt smile

atv 200st3

VAr inne och kollade på deras sida nu, men de verkar inte ha kvar den modellen. Kan vara så att de haft mycke problem med den ???

Tappa inte sugen nu utan har du inte ringt ARN eller aftonbladet, så kan jag gärna ringa och tipsa Aftonbladet wink

Jag ringer gärna och pratar med dem som sålt ATV:n till dig oxå, det var längesedan jag fick bråka med en leverantör nu, sedan jag bytt jobb big_smile

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

opelmtx
15 juni 2007
Trådstartare
VictorW skrev:
opelmtx skrev:
Hakan_J skrev:
Får man fråga vad den atv:n heter? har nämligen funderat på att köpa en billig leksak själv men blir nu lite avskräckt smile

atv 200st3

VAr inne och kollade på deras sida nu, men de verkar inte ha kvar den modellen. Kan vara så att de haft mycke problem med den ???

Tappa inte sugen nu utan har du inte ringt ARN eller aftonbladet, så kan jag gärna ringa och tipsa Aftonbladet wink

Jag ringer gärna och pratar med dem som sålt ATV:n till dig oxå, det var längesedan jag fick bråka med en leverantör nu, sedan jag bytt jobb big_smile

hehe ska ringa nu

5 Inlägg
15 juni 2007
Thullen skrev:
oavsett vad de skriver på sin hemsida har du alltid 2 års garanti på grejerna!
de kan inte friskriva sig från konsumentköpslagen...

eller har de något kryphål de lyckats hitta så de kan sälja saker med "runt hörnet garanti"?

Garanti behöver man bara ge 6 månader, men dom flesta ger 12 månaders garanti iallafall.. När du skriver två år så måste du tänka på reklamationsrätt. Dock så måste man själv bevisa att felet fanns där från början, så det brukar vara svårt att få igenom.

Så är det på datorprylar iaf smile

1 Inlägg
30 juli 2007
Hur gick det med det här?

En polare köpte en X3X i förra veckan. (samma säljare)
Började med att koppling brann upp så fort vi startade den.
Vi åkte och fick en ny koppling som vi satte dit, och då fungerade den riktigt bra ett tag.
Men strax efter, kanske efter en halvtimmes körning, så tappade den kraft totalt...
Den maxar typ 30 km/tim och är slö som jag-vet-inte-vad.
Och sen gick dragstarten åt fanders typ dagen efter... (fick en hemskickad)

Vore intressant och veta hur utfallet blev... roll
Senast redigerat av Qube (30 juli 2007)

Sök