gemini78 skrev:
Men herregud! Boschman hit och boschman dit, ska det aldrig ta slut...
Hur många inlägg ska det vara om det märket?
Jag bor vid gränsen till Finland och även där räknas boschman som skitgrejer.
Dom säljs där i affärer som kan liknas vid rusta och öb, har själv köpt en del boschman grejer när jag var yngre men precis ALLT har det varit nått fel på.
Tycker att ordet boschman borde förbjudas/bannas här på garaget.
Boschman e ba shiait !
Är det märkes-hat jag ser?
Jag håller med dig, Boshman har fått ryktet dom antagligen förtjänar (min åsikt.)
Men faktum är att jag har lite possitiva perspektiv att dela med er.
Det är nämligen så att för nån år sen sprängde min syster sina högtalare (hem stereo)
Då var det bara att köpa nya ellerhur? men nej vi köpte ett kitt från boschman med tanken att hon märker ingen skildnad på ljud endå.
Kittet: två 6,5" subb/mellan och två 2" diskanter
Till min förvåning dunkade dom på uta helvette i dom små lådorna! botten så det blir till och över!
Diskanterna kunde man inte höra ens prasslande från, men i mellanreg/bas va dom helt fantastiska. Så även om jag inte tycker om märket (skulle aldrig köpa själv)
Så är det ett fint alternativ för dom som inte vill lägga förmögenheter eller för den delen bara vill ha "lite extra krydda"
Jag ger boshman tummen upp! Alla har vi väl lagt ner mer än en tanke på märket har jag fel?
Bli inte förvånade om den blänkande dunkande bilen har en bochman bas från jula därbak :p
Någon i skåne som planerar att åka till elmia? läs tråden om karavan från malmö och helsingborg
/Gerryb