Ja, det kan man fråga sig, jag utgick bara från vad motorjournalister och motorfolk definierar som sportbil... Och då är den enda bilen som hittils listats i denna tråd och som passar in i den definitionen just en Nissan 200... När tusan har jag påstått att man "MÅSTE HA" en sportbil för att få vara här ??? Tycker bara det är coolt med tjejer som kör sportbilar och därför råkade jag göra den reflektionen här, MEN FÖRLÅT SÅ MYCKET OM JAG TRAMPAT PÅ NÅGONS TOSSINGAR....
Sedan finns det gott om "sportiga" bilar som per definition inte räknas som rena sportbilar, men det gör onekligen Nissan 200 av både den gamla och nya generationen... Själv gör jag inga bedömningar av vad som är sportbil och inte...
Eftersom jag själv är mycket för sportbilar så gjorde jag bara reflektionen att jag hittade just en. Därmed inte sagt att bilar som inte definieras som sportbilar inte kan vara jävligt snygga och fräscha.. Menade inte att reta upp någon, men å andra sidan den som tycker om sin bil bryr sig knappast vad andra skriver...
Senast redigerat av mrcelica (9 mars 2005)
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....