UPDATEohoj!
Här är lite bilder från i förrgår, har dessvärre inte hunnit med något sen dess
Efter att dörrsidorna var så gott som klara fick jag för mig att jag inte var nöjd med hur dessa blev så jag sågade ut lite rundare former i dörrsidorna och plastade om dem.
Den här gången kom jag iallafall ihåg att tejpa ut formen först med silvertejp och det blev då MYCKET enklare att plasta!
Trodde dock i min enfald att jag skulle kunna ha dem sittandes på dörren när det fanns en bättre grund än sist för glasfibret att stödja sig mot men ack så fel jag hade (förstår inte hur så många andra kan lyckas med det) men men, bara att slita dän dem och forsätta plastandet på arbetsbänken
Och eftersom jag är så velig så ändrade jag även på bottenplattorna till baslådorna än en gång, fast nu är jag nöjd
Första bitarna till sidorna klara
Såghörnan ser ju bara för härlig ut
Och såhär långt kom jag den här gången, ännu en bit klar och om ni tycker att jag inte följer kanten så bra här så är det för att de båda sidorna inte är identiska så jag får göra exakt likadana bitar här som på andra sidan för att inte volymen ska diffa.
Imorrn börjar skolan också så man får hoppas det blir nån tid över att göra klart bygget
Tack för mig