Tänkte de kunde vara skoj att höra om det var någon som tog studenten i år eller kanske tidigare år som har några roliga bilminnen att dela med oss andra.
Tog studenten nu förra veckan och åkte en Cheva pickup som va höjd 6", hade 22" kromfälgar och 37" offroaddäck. Motorn var en V8 disel med turbo, lite trimmad så den gav strax över 400hk och 1000nm. Förutom det hade han även ett specialbyggt avgassystem med två skorstenar a´la lastbil som pekade rakt upp bakom förarhytten. Vi satt i två brassestolar på falket och njöt av folk blickar när han bränner gummi utanför skolan full med 2000 pers
Var fan bland det bästa jag vatt med om! Nån annan som hade lika skoj?
Vi röjde loss stenhårt på ett släp bakom en sprillans ny New Holland , Ljudet vi hyrde kosta 3500:- (dyrt me tanke på att vi åkte i ca 30 min ) Men jävlaarrr va folkk glodde
Vi åkte hela klassen på ett lastbilsflak, sedan kom familjen och hämta mig i nya Volvo C70. Skulle ha fått åka en Corvette, men den blev såld en månad innan jag tog studenten
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Åkte i ett hösläp bakom en caseIH, i skopan på traktorn stod ett dieselelverk och i flaket så stog det två högtalare av PA-typ (Som används på konsert) och förstärkare till dom på 4000W... Det hördes när vi kom Hela klassen i de släpet fan va kul vi hade!
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Åkte i ett hösläp bakom en caseIH, i skopan på traktorn stod ett dieselelverk och i flaket så stog det två högtalare av PA-typ (Som används på konsert) och förstärkare till dom på 4000W... Det hördes när vi kom Hela klassen i de släpet fan va kul vi hade!