3212
Sök

Händer i sommar då?

RS
886 Inlägg
18 juni 2007
Car_Babe skrev:
ja som rubriken lyder vad ska ni göra i sommar då gött folk:P

Jobba, åka på 50-årskalas, köra myyyyycket bil, sola, festa, bada, ut o resa, semester, etc. smile cool

Focus RS

455 Inlägg
18 juni 2007
Trådstartare
Konstapeln skrev:
terazzi skrev:
Köpa bil big_smile flytta IGEN tongue skaffa flickvän ^^ hehe,gå utbildning,festa och ha skitskoj big_smile

Hmm skaffa flickvän kanske man ska göra.. om det ändå bara kunde dyka upp någon vettig :p

de klart de finns någe vettig tjej:D

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
18 juni 2007
ja ska åka bil cool
sen flytta, sen festa? tongue

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Olofström , Blekinge
211 Inlägg
18 juni 2007
Jobba spara trimma!

Snickar guru
278 Inlägg
18 juni 2007
Car_Babe skrev:
Konstapeln skrev:
terazzi skrev:
Köpa bil big_smile flytta IGEN tongue skaffa flickvän ^^ hehe,gå utbildning,festa och ha skitskoj big_smile

Hmm skaffa flickvän kanske man ska göra.. om det ändå bara kunde dyka upp någon vettig :p

de klart de finns någe vettig tjej:D

Tyvär finns det ju inte det =/

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

Höbonde
228 Inlägg
18 juni 2007
Car_Babe: Du är nog den enda vettiga isåfall!big_smile

Jobbar sista dagen imorrn och sedan går jag på semester i 5 veckor. Drar till Smögen på torsdag för att fira midsommar. Helgen efter midsommar är det EM i Rallycross i Höljes. Sedan så blir det Rudskogen också. Mellan resorna ska man försöka få igång bilen så den går bra. Förstås en massa badande och solande men inte minst fiskande. Kommer väl att hänga på en stor flytbrygga, 5x5 meter som polarna har byggt.big_smile Hoppas,hoppas att det blir fint väder hela sommaren också!big_smile
Senast redigerat av rideharddiefree (18 juni 2007)

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
18 juni 2007
åhus..fiskesemester..japmeet

Örebroare i exil
970 Inlägg
18 juni 2007
Först och främst ska jag köpa ny bil. Sen blir det att åka ner till sommarhuset vid Smögen och göra så lite som möjligt.

Sen skulle visst altanstaketet behöva målas om hemma vid huset, men jag tror jag lurar hit farsan så han får göra det åt mig. Jag kan ligga bredvid med en bärs i handen och vara moraliskt stöd. smile

Hej FRA!

Maskin stundent!
218 Inlägg
19 juni 2007
Som så många andra, jobba satan så pengarna räcker till körkortet å nån bil kanske. Sen blir de till å festa å grilla, fiska, bada, bli solbränd, vara bakfull och så vidare och så vidare. Ha en redit goer sommar!

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

Sök