4010
Sök

Angående att vara kille eller ej.

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
19 juni 2007
Trådstartare
Hej. min flickvänn påstår att man kan vara kille utan att bli helt extas när det kommer någon "roligare" snyggare" råare" bil än svensson bilar.

stämmer detta?

i så fall har jag hafft fel i hela livet.. :S

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

1 112 Inlägg
19 juni 2007
Det stämmer inte! Man blir av naturliga skäl alltid extas när det kommer en rå bil. Allt annat e myter. De killar som anser annat borde söka hjälp heheh!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

"Ijenkligen"
788 Inlägg
19 juni 2007
kan väl stämma om man är en sån kille som gillar andra killar tongue

nä men det är väl klart att man blir lite till sig när det kommer en fet bil smile
själv brukar jag släppa precis allt och springa ut på balkongen o kolla så fort jag hör en bil som drar på eller nåt smile

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
19 juni 2007
Naturligtvis finns de:P
Men som widowmaker säger så är det nåt som e fel tongue
Oftast kan man inte ha dem i möblerade rum alternativt så brukar de tycka att rosa är en snygg färg, tycka om att shoppa, raka sig på ben och armar, sminka sig och massa annat som är onamligt...
Helt enkelt en kvinna i manskropp och nog finns det kvinnor som inte gillar bilar tongue
Senast redigerat av bumpe (19 juni 2007)

271 Inlägg
19 juni 2007
Man e inte 100% MAN utan bilintresse, så e det bara! Din tjej har fel!! wink

98 Inlägg
19 juni 2007
Vad säger allt detta om tjejer som gillar bilar då? Är dom okvinnliga? wink

SR20 Spirit
335 Inlägg
19 juni 2007
Benan skrev:
Man e inte 100% MAN utan bilintresse, så e det bara! Din tjej har fel!! wink

håller med! ^^

volvoraggare
4 776 Inlägg
19 juni 2007
självklart blir man till sig då mer ser en rå bil ju. nått som gör mig i extas är när jag hör en v8 eller kör en v8

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Proljece?
1 464 Inlägg
19 juni 2007
ToTTeN skrev:
Hej. min flickvänn påstår att man kan vara kille utan att bli helt extas när det kommer någon "roligare" snyggare" råare" bil än svensson bilar.

stämmer detta?

i så fall har jag hafft fel i hela livet.. :S

Klart man kan jag bryr mej sällan om bilar så länge min egen är hel och fin smile som sagt skiter i andra wink nee men lite avis och lite coolt kan ju vissa saker vara som när simpehacker fixar servrar wink

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

12 086 Inlägg
19 juni 2007
Der finns killar som har 0 intresse för bilar, men jag blir lika förvånad och frustrerad varje gång jag träffar någon smile

1 112 Inlägg
19 juni 2007
opeltiffi skrev:

nä men det är väl klart att man blir lite till sig när det kommer en fet bil smile
själv brukar jag släppa precis allt och springa ut på balkongen o kolla så fort jag hör en bil som drar på eller nåt smile

det där med å släppa allt å springa ut till balkongen när man hör en japsdämpare bräka på utsidan! Jepp precis så ligger det till! Jag gör samma sak

volvoraggare
4 776 Inlägg
19 juni 2007
hehe en annan kutar ut när man hör en v8 mullra ju japsdämp näää inget för mig inte

7 120 Inlägg
19 juni 2007
JapMax skrev:
Der finns killar som har 0 intresse för bilar, men jag blir lika förvånad och frustrerad varje gång jag träffar någon smile

Håller med tongue

2 182 Inlägg
19 juni 2007
ironhead skrev:
hehe en annan kutar ut när man hör en v8 mullra ju japsdämp näää inget för mig inte

Japs är larvigt

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

1 112 Inlägg
19 juni 2007
Nejdå! japs e inte larvigt, bara det att massa snorungar kör gamla holkar å sättert på japs för att den skall låta fet. låter fett enda tills man kan se bilen komma runt hörnet å man ser rishögen.
Det handlar bara om att man stör sig på japsdämparna som sitter på fel bilar å det finns en uppsjö av exempel.
Men om det däremot sitter på rätt bil så kompletterar den bara bilen snyggt.

Jajjemen!
1 512 Inlägg
19 juni 2007
Niklas1987 skrev:
Japs är larvigt

Ja för de mesta smile
Passar på ytterst få bilar.

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

1 112 Inlägg
19 juni 2007
vi kan ta ett exempel! Tänk dig en nissan skyline med ett utblås som ser ut som på en volvo 740 gl. Fy fan, nä där så måste det sitta en!

volvoraggare
4 776 Inlägg
19 juni 2007
Widowmaker skrev:
vi kan ta ett exempel! Tänk dig en nissan skyline med ett utblås som ser ut som på en volvo 740 gl. Fy fan, nä där så måste det sitta en!

ja på en skyline ska det sitta en japsdämp på. men inte på en volvo

2 182 Inlägg
19 juni 2007
Widowmaker skrev:

Där får jag väl hålla med om,men man har ju sett små uppruttna Fiestor å liknande med en Japs som är dyrare än själva bilen.
Skulle själv aldrig köpa japsdämpare, tycker det är onödigt.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

38 Inlägg
19 juni 2007
opeltiffi skrev:

Hehe jag gör lika dant smile man kan ju inte riskera att missa en fet bil smile

Sök