De funkar säkert helt ok. Sen med watten?? Vad har det med saken att göra? Du spelar inte högre för det
tänkte om watten dom skriver stämmer lr om de bara e massa ljug som vissa gör..
jag vet inte exakt vilka sony basar det är, står inget modellnamn. men oftast när folk, butiker bara skriver ett watt antal så är det maxwatt. rms watten på dessa är kanske "bara" 400, vilket är tillräckligt ändå.
Ja, det verkar vara lite olika effektuppgifter när man googlar. 300WRMS och 330WRMS står det på olika ställen. Däremot står det inga parametrar för att kunna räkna ut en låda.
www.nardik.se säljer två pioneer element för ~1800kr om jag minns rätt. Rekommenderar nog dom istället utan att ha hört någon av dom ännu. Känns seriösare på något sätt. Ska själv beställa två st 12" därifrån.
EDIT: Kollade nu.
Pris: 795:-/1 styck Pris: 1590:- paket pris med 2 styck bas och 2 styck formgjutna galler
jag har en sådan sonybas fast 12" som är röd, dock inte 250wrms utan 312 för att vara exakt, den spelar på som bare fasen, den har hållt nu med stenhård körning i flera månader! rätt steg till bara så är dom riktigt bra!