Det är ju en sak om man har en moppe o åker omkring på för skojs sjull eller kanske till jobbet. Men om man är 20 år och kör det för att man inte har B-kort måste jag säga att jag tycker det är rätt mobbat. No offence!
Kör förvisso bara moped i depån på tävlingar men har funderat på att köpa moped för att åka till jobbet, ekonomiskt. Men då blir det en gammal hederlig och inte en eu-moped, då får man ju köra på cykelbanor med
Är det fint väder och man inte ska för långt tar jag alltid moppen....så bara kör på du!
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
ja har å alltid vela haft en flakmoppe dom e asgrym, och desvärre asdyr
Jag vill också ha en flaka
Tänk, en riktig grön crescentflaka med sachsmotor med femhalva och 17mm bing
Och tvåtaktare är inte så farligt miljöfarliga sålänge man kör på aspen
i min gamla compact så blir det dock allt mellan arméns gamla mineral tvåtaktsolja och castrol tts helsyntet racingolja. Oftast en blandning, tts för smörjningen och arméns eller motorolja för röken
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
i min gamla compact så blir det dock allt mellan arméns gamla mineral tvåtaktsolja och castrol tts helsyntet racingolja. Oftast en blandning, tts för smörjningen och arméns eller motorolja för röken
Jadu tänka sig att ja har en sån grön flaka:) nästan trimmad till bristningsgränsen:P Inte bränslesnål heller för den delen:/
Anser att det är ett ekonomialternativ att köra moped faktiskt... Tror inte man kan få mycket lägre förbrukning än vad man har på en nyare scooter med direktinsprut! Vilket iofs är beroende på hur man kör med den och på vilka varvtal man håller!
Inköpen är inte så farligt dyra heller! Som priset av en CRX eller Celica!
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
blir så jävla dyrt o köra på aspen bara
Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.