hejsan igen... länge sen man skrev här. som alla luleå piteå och boden bor så har det varit ganska dåligt väder tyvärr.... men nu börjar ju semestertiderna så någon gång i mitten av juli borde ju passa dom flesta?! hehe... happis är tyvärr int så aktuellt för mig iaf. och finland är jag int ett dugg intresserad av hehe... men bara å fortsätta å skriva och hålla den här diskutionen öppen... som sagt... vore skoj med många bilar som träffades
Alright.... Den 26 juli eller den 2 Augusti så kör vi... Beroende på väder och vind?! mAx drive-in parkeringen inne i stan som gäller eller? Kom med förslag!!!!!!!
lånar tråden liten hihihi,ngn som vet vart de blir race i piteå ? bor i sthlm men är här uppe hos min farmor farfar o är 14 = ingen moppe o vet ingenting om ngr bussar här uppe ^^ men bor precis vid pite älven ungefär vid bron ! ngn som vet black race eller ngt trevligt man kan gå o titta på ? harre bra alle sammans ;D
är ju pite dragway nu i helgen tror jag..... efter det brukar det vara mycket bilar inne i själva stan.... annars så har det blivit så jävla dött runt piteå området. har varit där någon kväll då och då och man glider runt själv. hehe..