3670
Sök

Sömnproblem. Bara jag?

Knegare
718 Inlägg
25 juni 2007
Trådstartare
Tja!

Har försökjt somna sendan klockan 01.00 inatt, precis efter jag sett csi. Jag börjar jobba klockan 07.30 idag och nu har jag inte sovit många minuter, faktiskt inte en enda. Det är en timme och 14minuter tills jag ska vara på jobbet, det är första dagen idag. Sjukt sur jag blir när man itne kan sova.

Vad gör ni när ni inte kan somna dagar som den här?

William 2009-02-20

494 Inlägg
25 juni 2007
skiter i att sova. då jag jobbar konstant natt händer de ofta att jag ligger vaken om nätterna på min ledighet. de som funkar bäst är attt strunta i att sova gå och gör någe kolla på tv gå ut i garaget:P hölla på i några timmar sen gå och lägga sig igen. de brukar gå bra att hoppa över 1! natts sömn.

men i ditt fall är du säkert bara nervös inför ditt nya jobba. kommer vara bättre ikväll ska du se

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!

Knegare
718 Inlägg
25 juni 2007
Trådstartare
Nervös skulle jag inte vilja säga.. Var inte ens nervös över uppkörningen så..tongue
Känner personen ajg ska jobba med.

Tror det sitter i att jag vill kramas med gumman.sad

William 2009-02-20

Kettunen
25 juni 2007
Har haft sömn problem i 3 års tid. Börjar jobbet 20.00 & slutar 02.00 o kan inte somna förens vid ca 3 på dagen. Men är i garaget som en nämnt tidigare oftast under dom timmarna eller tv.n wink

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
25 juni 2007
har gett upp nu efter 3 timmar att försöka sova så nu skiter jag å att sova ist

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

242 Inlägg
25 juni 2007
När jag har svårt och sova brukar jag lyssna på musik och om det inte funkar tittar jag på en film, sen brukar jag vara så trött att jag somnar.
Lider verkligen med er som har sömnproblem ofta jag tycker det suger så jävla mycket de få gångerna då jag inte kan somna hmm

892 Inlägg
25 juni 2007
Sover väldigt lätt, så minsta lilla störande kan få mig att vakna. Lite jobbigt när man ska jobba och inte kunna sova ut ordentligt...vilket jag väl inte gjort på ett tag nu...
Har inga problem att somna dock, det är just när jag somnat som jag inte får nån djupsömt. Sjukt störande! Några tips förutom att gå till farbror doktorn? hmm

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Proljece?
1 464 Inlägg
25 juni 2007
Blir ofta övertrött och funderar en massa så har skaffat ett par olika sömnpillerz Propavan först B -tablett sen ett par andra olika men försöker alltid somna utan dom man blir som en stekt fisk dagen efter helt död:(

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

160 Inlägg
25 juni 2007
jag brukar ligga o tänka på min bil. då blir man så varm inombords så man somnar direkt! big_smile

4 767 Inlägg
25 juni 2007
Fenne skrev:
jag brukar ligga o tänka på min bil. då blir man så varm inombords så man somnar direkt! big_smile

Jag har gjort detsamma dom senaste kvällarna och jag blir bara ledsen.. (nykrockad) Och så fort jag somnar så drömmer jag att jag smäller bilen på motorvägen, precis likadant som hände i fredags.. Vaknar, ligger vaken, somnar om, drömmer samma igen å vaknar.. jobbigt som fan..

Mvh
Erick
Senast redigerat av Erick (25 juni 2007)

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Knegare
718 Inlägg
25 juni 2007
Trådstartare
Jag har fortfarande inte somnat.. Nu har jag varit vaken i 29timmar.. :S

William 2009-02-20

7 120 Inlägg
25 juni 2007
Jag sover när det är mörkt och är vaken när det är ljust. wink

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
25 juni 2007
har varit vaken typ 25 timmar jag å trött börjar man bli  men senare kommer man väll bli piggare säkert

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

1 833 Inlägg
25 juni 2007
Har aldrig haft sömnproblem.

Har hört att sömnmedel funkar bra om man inte kan sova.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

DFFL
9 020 Inlägg
25 juni 2007
Jag har med sömnproblem.
Jag sover 12+ timmar om ingen väcker mig.
Men då får jag ont i hela kroppen.
Jag har alltid svårt att somna, även om jag jobbat som en galning hela dagen.
Bäst mår min kropp när jag sover ca: 4 timmar.
Då känner jag mig pigg och alert hela dagen.
:S

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

House/Trance diggare
287 Inlägg
25 juni 2007
Brukar inte ha problem, bara ibland om man är nervös eller så.
Men brukar inte vilja gå och lägga mig, är så tråkigt, men skönt när man väl somnar.

Men i natt kommer jag nog ha problem, varit arbetslös i 1½ månad, ska jobba imorgon och börjar 07:00, vilket jävla skit, och ett skitjobb, så skitsamma.
Men brukar slagga på jobbet ibland en snabbis. tongue

Smålänning
7 887 Inlägg
25 juni 2007
Brukar ha problem att somna, då jag blir nervös av små skitljud, vad som helst, som kan komma när som helst.
Jag brukar lyssna på musik dom gångerna, och det brukar oftast hjälpa.

Men när jag sover så kan inget väcka mig.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

President över Brinkland
465 Inlägg
26 juni 2007
Sömnproblem har jag med just nu, vänt på dygnet totalt, inatt lyckades jag somna runt halv ett, la mobilen på databordet på ljudlös, men tro på fan att nån idiot som skulle vara rolig skrev *f på sin mobil och skickade så jag fick ett samtal med hemligt nr där det bara pep. så då blev det att ligga vaken till halv sju innan jag somnade om. Den människan är död när jag får veta vem det är. usch

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

2lateuloose
543 Inlägg
26 juni 2007
Sömnproblem... låter inte kul!...
en annan får piller för att INTE somna... inte heller så skoj men tyvärr livsviktigt för att fungera i te x trafiken!

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

326 Inlägg
27 juni 2007
Vad är klockan nu, runt 5 ? smile
Nej, du är inte ensam, har stora sömnproblem, men det är hjärnspöken, av midsommarhelvetet. Ska snart försöka sova 4-5 timmar, om det går, helt knäckt men ändå lycklig av att vara hemma. Se länk i annan tråd: http://www.garaget.org/forum/post.php?t … qid=451951

Sök