3359
Sök

Hur får ni tiden att gå snabbare på jobbet?

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
2 juli 2007
jag brukar leta fram något att göra så att tiden går framåt

Bensingran
11 Inlägg
2 juli 2007
Så länge man har något som håller en sysselsatt och som kräver koncentration så flyger tiden iväg.

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
2 juli 2007
Jobbar i butik så det finns alltid att göra (Spelbutik, kassa, den där förbannade tomglasmaskinen med mera.) Då går tiden relativt fort.
Senast redigerat av VictorD (2 juli 2007)

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

137 Inlägg
2 juli 2007
Jag brukar vråla o gasta lustiga ord o fraser det får alla att tänka på annat, jag brukar oxå tänka på annat (om jag är normal eller inte)...annars skiter man i't...

Brake em' down like a shotgun !!!

20 Inlägg
3 juli 2007
Jag har snarare problem med att tiden går för fort på jobbet. Blir alltid lika förvånad av hur man lyckades hinna med att besöka alla vårdtagare... Tips är att man aldrig kollar på klockan och att man alltid håller sig sysselsatt!!!

Intoxicating =)

Körv
3 535 Inlägg
3 juli 2007
Jobbar med att laga mobiler dagligen. Men har rast vid 9, 11:30 och 14. Så tiden går snabbt och vipps så jobbar man övertid istället tongue

Truckdriving Man

House/Trance diggare
287 Inlägg
3 juli 2007
Ni som jobbar 30 minuter per dag, kan ni inte skriva vad ni har för jobb. Sånt jobb ska jag också fixa mig, jobbar ju själv på industri, och där får man harva. roll

27 Inlägg
3 juli 2007
jobbar på spendrups och där har vi fan bara en halvtimmes rast på hela dagen :S men brukar lyssna på musik och härja med jobbarkompisarna så brukar det gå hyffsat fort smile

varför åka rakt när man kan åka brett?

Gasnarkoman
25 Inlägg
3 juli 2007
Va faan, jag sitter och dagdrömmer om vad jag skulle göra om jag var ekonomisktoberoende big_smile
Sen smäller det till så måste man focusera på att gå runt med en fånig väska big_smile

179 Inlägg
3 juli 2007
ställa till jäkelskap samt skapa oreda hos arbetskompisarna, då klipper man lätt en timme smile

"En kameleont, har den samma färg som sig själv?"

1 570 Inlägg
3 juli 2007
Spela musik i bilen och kolla på brudar smile

Japs :)
775 Inlägg
3 juli 2007
Lyssna på musik el radio, tänka ut planer för bilen o hur man ska gå till väga o det som är bäst av allt, tänka på flickor som är vackrare än himlens änglar;)

2 600 Inlägg
3 juli 2007
turbotompa skrev:
dricker kaffe, spelar poker, löser korsord m.m.  jag är ju varvsarbetare =P

haha då vet jag vad pappa gör på jobbet big_smile
Senast redigerat av klimpan (3 juli 2007)

gör som jag kör gubba racer=)

Sök