2928
Sök

Skrattretande artikel om streetrace (Andra artikeln på sid.11)

Evolution
1 627 Inlägg
29 juni 2007
p2p skrev:
Ärligt talat den där jävla gubben borde fan få hänga med på race asså och se det med egna ögon

citat

Grundpriset för varje bil ligger runt 70000 , men är, med utrustning, värda tre gånger så mycket. De behandlar bilarna som skit.
   Publiken vet när något är i görningen och följer loppen från andra bilar. Där registreras och analyseras allt: motorljudet, vibrationerna, accelerationen.
   Förarna är i 25-årsåldern och oerfarna.

1 bilarna kostar oftast bra mkt mer en 70 000 så nej dessutom timmarna som folk lägger ner bakom sina bilar e fan mer än dom handgjorda i italien!

2 raceförarna behandlarna nog bilarna bättre en någon än dom flesta vanliga privtpersoner va d gäller underhåll och annat så fuck Honom

3 25års ålder`n??? det e vääääldigt spridda åldrar när d gäller streetrace allt från 18 till 50 skulle jag säga det e sant att det är mest yngre men absolut inte bara.
dessutom hellre ha en taggad 20 åring brevid mig som kan sin bil och har körvana än en 80 åring som hänger över ratten o reaktiontid 4 min när nåt händer

Peace out and keep on streetrace!

den gamla artkeln har han fått skit på 10 tidigare sidorna det mesta e diskuterat nu kan vi tycka till om hans andra uppföljare istället

Fäll ner pungen och landa

Sleeper
3 084 Inlägg
29 juni 2007
Tycker nästan lite synd om gubben ;P inte skulle jag vilja bli nerspammad av en massa hästforum bara för att jag skriver en jävligt dålig artikel om hästar som skiter ner vägarna, som ägarna behandlar som skit och att dem har 4" avgasrör XD. men annars var ju inte den andra artikeln så hemsk
Senast redigerat av Sushikocken (29 juni 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

18 Inlägg
30 juni 2007
Gött å se att d skrev en riktig artikel om streetracing så att fler folk förstår att det är en hobby precis som andra. Då kanske kommunerna fattar lite och ordnar bra ställen att köra på istället för att bygga fartgupp på d bästa ställena..

Fight Hard Fight Back

184 Inlägg
30 juni 2007
Haha halv kul läsning låter som att det är han som har kollat för myk på Tv och tv spel och skrivit artikeln efter det big_smile

3 Inlägg
30 juni 2007
En sån körd människa. Snacka om att ha fördomar..... alla är män i 25 års ålder. så det finns inga tjejer som kör streetrace då??.... fatta att han skulle behöva komma och kolla in ett riktigt streetrace ngn gång. Helst hos oss där det körs av både killar och tjejer från ålder 20  och uppåt!!!!

196 Inlägg
30 juni 2007
Hahaha, roligaste läsningen jag har läst på länge!
Fattar inte hur någon kan komma upp med alla kommentarer. Märks värkligen att han inte vet ett dugg vad han pratar om.

One life, Live it!

FreddeK
30 juni 2007
tråkigt att alla bara läser första inlägget och sedan kommenterar det, det har ju faktiskt hänt lite i tråden nu till det positiva!

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
30 juni 2007
Jo för nu har de ju faktiskt kommit ännu en artikel..

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

?
1 038 Inlägg
30 juni 2007
The_Cave skrev:
fatta att han skulle behöva komma och kolla in ett riktigt streetrace ngn gång. Helst hos oss där det körs av både killar och tjejer från ålder 20  och uppåt!!!!

Jamen va bra, bara att ringa killen å bjud me han en kväll  wink

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

242 Inlägg
30 juni 2007
Roligt och se att han lyssnade på all kritik och skrev en mycket bättre uppföljande artikel smile
Senast redigerat av MrSpeed (30 juni 2007)

Move Your Mind
164 Inlägg
30 juni 2007
Andra artiklen är mycket bättre, läste första artiklen i tidningen nu i veckan. Det enda jag kom att tänka på var F&F-filmerna faktiskt! Allt verkade ju hämtat direkt därifrån! smile
Mycket bättre att han lyfter fram det faktum att många faktiskt vill ha lagliga och kontrollerade race. Men varför kan inte kommuner, polis eller motorklubbar ta tag i det och anordna lite fler "ordnade" race? Vad är det som hindrar dem?

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"

12 086 Inlägg
30 juni 2007
De va de skönaste jag läst! smile Låter som en film de där mer än verkliget..

1 163 Inlägg
1 juli 2007
Den uppföljande artikeln var mkt bra, dock var det mest "Karl" som fick sagt sitt verkade det som...
Lite mer erkännande från Clas-göran hade inte skadat.

Mvh

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
1 juli 2007
NightCruiser skrev:
Den uppföljande artikeln var mkt bra, dock var det mest "Karl" som fick sagt sitt verkade det som...

Mvh

kunde inte säga det bättre själv.

*GULAN*
647 Inlägg
1 juli 2007
NightCruiser skrev:

Mvh

Hmmm det kanske är Clas-Göran själv som kallade sig för Karl??? tongue

82 Inlägg
4 juli 2007
Haha...en riktig expert inom bilar ser jag...haha

Saabvilde!
1 708 Inlägg
4 juli 2007
Går det inte att ändra första inlägget så att folk läser det positiva med ? smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Gödseldräng
4 529 Inlägg
4 juli 2007
HN:s reporter mejlbombarderades. Knappt någon förnekade att det körs olagligt, varken i Varberg eller i andra städer.
   Det senare framgår också av olika sajter på nätet.

Hur många på gorg maila han roll

Sök