3401
Sök

Stoppad på mc?

stekare
9 Inlägg
28 juni 2007
Trådstartare
Har haft mc kort i 3 år och kör varje dag då vädret tillåter och jag har hittills aldrig blivit stoppad av polisen för t.ex blås, körkortskontroll eller liknande ...tycker de skulle va intressant å höra om de är nån här på garaget som blivit stoppad med hoj nån gång?

DFFL
9 020 Inlägg
28 juni 2007
Skulle det vara nån skillnad?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

stekare
9 Inlägg
28 juni 2007
Trådstartare
Nja de va just de jag vill kika lite om de bara är en slump eller om de inte bryr sig lika mkt om motorcyklister.. de har ju legat bakom några någer när man suttit på hojen med så ..med bilen som man haft körtkort lika länge har jag hunnit bilvit stoppad 3 ggr 2 för blåsning å sen en körde de efter och stoppade och kollade körtkortet ..

DFFL
9 020 Inlägg
28 juni 2007
alex021 skrev:
Nja de va just de jag vill kika lite om de bara är en slump eller om de inte bryr sig lika mkt om motorcyklister.. de har ju legat bakom några någer när man suttit på hojen med så ..med bilen som man haft körtkort lika länge har jag hunnit bilvit stoppad 3 ggr 2 för blåsning å sen en körde de efter och stoppade och kollade körtkortet ..

Tror inte att de prioriterar motorcyklister för blåsning.
Kan man köra mc så har man nog inte druckit tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök