Ja.. som sagt jag är väl den minst erfarna på hela Garaget.org antar jag ..
Alltså mina fjädrar.. är nog dåliga och slitna.. ;D Jag har ca 1dm mellan Frontspoilern och marken.. men fanskapet skrapar i marken när jag svänger i typ.. 40-50km/h.. Tänkte att jag skulle köpa Gummimellanlägg och se om det det blir lite stummare... eller om jag blir tvungen och byta allt Funkar gummimellanlägg bra ?
Man är inte den rikaste grabben precis.. använde mina föräldrar sparpengar för att köpa bilfan och nu har man bara ett 6 månaders sommarjobb där man har 3½ månad kvar.. och 12.000 i månaden.. så betala av mina föräldrar.. så har man inte mycket över.. så vill göra det så billigt som möjligt..
det billigaste är ju mellanläggen, och ja tror inte att besiktningen ska klaga på det, gjorde dom iaf inte på min.. så prova med det! funkar det inte så får du köpa nya fjädrar!
Jag testar väl med mellanläggen och ser om det blir bättre.. Körde full bil idag... jag körde över typ... 1cm kant och allt skrapade i marken ;D typ.. underredet... då lär jag väl skaffa nytt ? Farsan nämnde nåt om att dom har suttit dit 16" fälgar.. men inte bytt Dämparna.. = Mycket skrap i marken ?