2471
Sök

VW GOLF GT -93, Installera Klimatanläggning? // AC?

12 Inlägg
30 juni 2007
Trådstartare
Det kanske är rent omöjligt, men vill veta om det finns en möjlighet.. Att installera klimat/ac på min Golf GT, för det är ju så hemskt varmt på sommrarna!
Det är iaf en 90HK Golf GT -93

tackar för svar!
häls, martin

Bobo
1 juli 2007
Tror det bara är att glömma tyvärr, kollade upp för ett par år sedan till en Golf MK3:a priset skulle hamna ungerfär på 23.000:- med begagnade delar och det var bara AC, klima var inte ens att prata om då man var tvungen att ha sensorer och massa annat från grunden enligt vad han sa.

12 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
Bobo skrev:
Tror det bara är att glömma tyvärr, kollade upp för ett par år sedan till en Golf MK3:a priset skulle hamna ungerfär på 23.000:- med begagnade delar och det var bara AC, klima var inte ens att prata om då man var tvungen att ha sensorer och massa annat från grunden enligt vad han sa.

Herrejessus! Ja då får man ta o. fortsätta köra med nedvävade rutor smile
Men tack för svaret!

196 Inlägg
3 juli 2007
byt bil :p

One life, Live it!

12 Inlägg
8 juli 2007
Trådstartare
Tau skrev:

haha, har nyligen köpt den ju tongue
o. har lån att betala på den ännu wink

Bobo
8 juli 2007
Jag köpte en Golf 3:a förut och missade att den hade AC haha det är faktiskt sant, det var en VR6:a CC och jag tog för givet att den hade AC, jag blev besviken när den inte hade Clima så räknade med att det var AC, den var dyrast på Blocket då också gav lite över 100.000:- för den sålde den ett år senre med större fälgar stereo osv för 72.000:- gick knappt att sälja utan AC, så jag köper aldrig en bil utan AC igen så länge det inte är en skrot bil.

Proljece?
1 464 Inlägg
8 juli 2007
MeuXen skrev:
Tau skrev:

haha, har nyligen köpt den ju tongue
o. har lån att betala på den ännu wink

Golf gt -93 15-20000kr palla lägga 25000kr på ac då börja rök i bilen så får du ha nervevade rutor wink

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

1 639 Inlägg
16 juli 2008
Bilar (föutom gamla vinterbilar) är ju så gott som omöjliga att sälja utan ac och det förstår man, det är ju tortyr att åka utan ac på sommaren. Fattar inte att folk kan vara så dummsnåla att de väljer bort ac vid nybilsköp...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

57 Inlägg
17 juli 2008
Ja gör köp inte en ac de alldeles för mkt pengar!!

Kör mde TD (Tvärdrag)smile som riktiga män;)

Sök