joje men åk te BRL å handla bra rabat å bra priser bra grejer ja skulle nog tro att 3 stycken nya alpha 12" e inte fel me ett gas alpha4100 steg borde spela på rätt bra
köp hellre rockford än gas. har hört gas, o jag säger inte så mycket. men det finns bättre gas är billiga, men lägg hellre lite mer pengar o få bra ljud
Jag undrar om inte MDS har skräddarsydd baslåda till 940.. jag köpte en sådan till 740 och körde med dubbla 10".. fett singelsteg och lite fetare framsystem.. Det dunkar på som fan.. Det roliga med deras skräddarsydda är att du får basreflexen i lashålet, därför får du rätt bra tryck i basen.. Var lite skraj ett tag att dunka sönder rutan.. men dem tål ju en del så.. wtf köp en kondning när du ändå håller på så kan du maxa helt!! lycka till!
Surfa in på www.totalljud.se och kolla in US Blaster X-2 BASS. har sånna här godingar hemma. bästa elementet jag har haft en så länge. och snyggt är de också. driv det med ett 2 kanals TwinFan slutsteg som också finns på totalljud, så har du nått i skuffen som spelar på bra .