Shit va svar ja fått. Ska kolla oftare i fortsättningen.
AirOne:Ja en bok lär det inte bli iaf. Har jag tur så kommer jag nån gång i framtiden att lyckas läsa en.
LordGlassBoet:Planerat att kunna använda skiten sen. (tondöv) XD
Murvald: Att raporrten har stor betydelse har du rätt i. Men jag känner faktiskt att det är viktigare för mig att komma på ett roligt projekt så att jag lyckas slutföra det. Även om det kostar mig ett mvg. Ser det lite som en chans att pusha på mig själv då det måste slutföras.
moose46019/__Marcus/saabmosare:Det där med etanol har slagit mig det me. Har varit inne på det tidigare och kollat runt men är osäker på om jag tycker att det är roligt nog.
Resa är inget alternativ dock. Gillar det inte speciellt och har heller ingen ekonomi.
Frozen1985/MrTobias:Är väldigt inne på det just nu då jag i nån vecka suttit och tittat på alla hemmabyggare här på garaget. Ser RELIGT roligt ut.
Har det noterat på topplistan.
Snoppen:Med rätt lärare går allt..
Lindahl-:Jo det är även det något jag funderat starkt över. Men det är då något som krävs, precis som med att bygga eget kjolpaket, men dock viktigare då det gäller rostlagning! "Konstant tillgång till garage" Försöker som en tok för att leta åt något men hittils förgäves. Någon som erbjuder nått?
Husssar:Uhuhu! Hemska tanke. Hoppade nyligt av webdesignlinjen då min lärare var mer lärarinna. Valde fel från början då jag blandat ihop två inriktningar.
_kimpan_Även det är något som jag vill göra. Har börjat smått i min egen bil men fastnat då jag inte hittar reservdelar att bygga på.
Men en STOR eloge till alla som svarar. Ger en många funderingar!