kan säga som så här anngående fegens utalande om molway(killen snackar så otroligt mycket skit) ställde själv frågan här på garaget och blev själv rekumenderad dom av Tigerofsweden ringde och pratade med dom någon dag senare körde jag upp till dom och kollade på deras fälgar efter som dom har merparten av dom uppsatta på väggarna så man kan se dom.
När jag och min sambo kom ditt så bjöd dom oss på kaffe och sa att om vi behövde någon hjälp så var det bara att säga till.
Efter en stund så var allt klart.
(har precis köpt däck från Molway.... jag fick iaf ett förbannat oseriöst bemötande... bland annat så fick jag vänta i 3 veckor på däck, pga av amatör mässigt beteende...bara så du vet skrev fegen)
visst jag får också vänta i 3 veckor på mina fälgar men det berode på att dom precis hade skickat iväg bestälningen för den veckan.
Priset för 18 tums fälgar på däck hamnade på någonstans mellan 10.000-14.000kr ska betalas när jag kommer till dom och dom monterar på fäljarna på bilen och då ingår montering sammt balansering i priset.
Men jag tror att fegen hade ett rättså taskigt beteende själv med tanke på hur han utryker sig om dom här
Senast redigerat av zorro (12 mars 2008)
leva bör man ändå dör man