3411
Sök

Bilder på roliga vägskyltar. (Endast RIKTIGA)

One man army
23 Inlägg
3 juli 2007
Kungens kurva i sthlm är lite skojjigt för oss från Balkan, för kurva betyder hora på vårt språk tongue

Kör om mig and it's on punk =o)

Ingenjör & Extremsportare
140 Inlägg
3 juli 2007
min klasskompis bor på BÖGATAN

Fartblind extremsportare.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 juli 2007
slaim skrev:
min klasskompis bor på BÖGATAN

får en känsla av att du säkert brukar mobba han tongue skulle iaf jag ha gjort hehe big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Byfåne
368 Inlägg
3 juli 2007
muPee skrev:
Kungens kurva i sthlm är lite skojjigt för oss från Balkan, för kurva betyder hora på vårt språk tongue

Bekant var FN-soldat nere i forna Jugoslavien och så skulle Kungen komma på besök. När dom gör genrepet inför besöket kör "kungens" bil av vägen i en kurva. Blev ett stående skämt och en skylt kom upp där dom kallade kurvan för "Kungens kurva". Lite pinsamt det blev när folk började berätta vad kurva betydde på deras språk.

20 Inlägg
3 juli 2007
Kåtebol då ? big_smile

saabtok
1 306 Inlägg
3 juli 2007
http://www.garaget.org/gallery/archive/20436/20410/20436-109630.jpg

kul bild, den sitter i falsterbo (skåne)
Senast redigerat av Greatsnyggo (3 juli 2007)

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

343 Inlägg
3 juli 2007
superhuman skrev:
Andy69 skrev:
Några mil ifrån där jag bor så finns det en ort som heter Grovare. De roliga var att det var 6km just från den platsen där skylten stod. Alla tyckte ju det var riktigt trevligt att ta dessa skyltar då det stod Grovare 6.  Ja ni förstår ;-)   Så nu har de tagit bort siffran, undra om dom inte till och med ändrade till 7km! big_smile

Grovare 5 står det på skylten numera. Mina trakter det där smile

Okej, men jag var inte helt ute och cyklade i alla fall ;-)

482 Inlägg
3 juli 2007
muPee skrev:

Haha, kommer ihåg min gamla mattelärare i högstadiet som ritade grafer. Vilka han kallade kurvor big_smile. Blev ju så underbart när man frågade "får man någon nytta för kurvor i framtiden" och andra liknande frågor där han svarade seriöst och inte fattade något! Det var tider det ^^

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

498 Inlägg
3 juli 2007
http://img260.imageshack.us/img260/7892/mindreuy6.jpg

Om man åker förbi tärnaby och åker mot Norge så passerar man denna skylt strax före gränsen.
Senast redigerat av enpatte (3 juli 2007)

President över Brinkland
465 Inlägg
3 juli 2007
bmx skrev:
hehe finns en busshålsplats i ljusdal som heter tjock anders tongue
har bild på den,men på den andra datorn hmm

haha tjockanders, uppför där är det inte perfekt för lite racing:) synd att polisen har laserkontroll där ofta

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

2 271 Inlägg
3 juli 2007
Ett stenkast från Enskede i Stockholm där jag växte upp har vi "pungpinan" smile

OEM <3
6 957 Inlägg
3 juli 2007
Om ni är nere på västkusten i sommar och har vägarna förbi Hamburgesund, så kan ni ta färjan över till Hamburge Ö, precis efter färjan typ, finns det en skylt
där det står "Vänd igen" tongue, lite kul att de e en åtevändsgata oxå lol

OEM <3

R_Weber
3 juli 2007
Mellan Katrineholm och Flen lär det finnas ett ställe som heter Pattala..

Sen har vi ju Eskilstunas stolta stadsdel Snopptorp...

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
3 juli 2007
En dag i mina unga år så hadde vi kommit över en drös väg skyltar .... på vår påfart ut på rixvägen så hadde vi satt högst upp Stop plikt sen vejnings plikt sen bro öpppning allt på samma stolpe har kort på det men vet ej vart  ... å närmaste bro med öppning är ca 2 mil bort ... fik sitta kvar ett par dagar men folk undra nog litte vad som försegick ..... wink

//S

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

Sleeper
3 084 Inlägg
3 juli 2007
lonewolf-holm skrev:
En dag i mina unga år så hadde vi kommit över en drös väg skyltar .... på vår påfart ut på rixvägen så hadde vi satt högst upp Stop plikt sen vejnings plikt sen bro öpppning allt på samma stolpe har kort på det men vet ej vart  ... å närmaste bro med öppning är ca 2 mil bort ... fik sitta kvar ett par dagar men folk undra nog litte vad som försegick ..... wink

//S

hehe grannen har 2 parkeringsförbudsskyltar liggandes skulle vara rätt kul och sätta upp en på ICA Maxi parkeringen =P
Senast redigerat av Sushikocken (3 juli 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Fartdåre
286 Inlägg
3 juli 2007
muPee skrev:

Haha jag minns när vi kom till Sverige och var väl 5-6 bast. När jag fick veta vad stället hette vågade jag inte ens uttala det framför föräldrarna så pinsamt det var hahah:) men nu ere sak samma:P

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
3 juli 2007
Robbe skrev:
Kåtebol då ? big_smile

Satt nyss å tänkte på varför ingen sagt Kåtebol..
Men de ä iaf ett ställe en bit härifrån...

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

44 Inlägg
3 juli 2007
AttackMedic skrev:
Har ingen bild på det men det finns en väg i Falun som heter "Ryckepungsvägen"...

ja har hört att mekonomen ligger på ryckepungsvägen i falun.. någon som vet om det stämmer?

i 300Km/h hör ingen dig skirka!

217 Inlägg
3 juli 2007
japp.. skitkul å ringa 118118 å fråga om det.. dom blir asförbannade..

217 Inlägg
3 juli 2007
annars finns ett ställe som heter mensträsk uppe i sverige nånstans.

Sök