2427
Sök

hur många är singel på garaget ?

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
22 december 2010
FreddeLi skrev:
martin--a skrev:
StiFt skrev:

Vart finns dom? yikes

Då är vi nog fler som undrar detsamma tongue

ja vet roll
men ja tycker allt att alexandra (reeplayed) kan få svara på det själv winkbig_smile

cheers!

Inte fan vet jag, vad letar ni efter för tjejer? wink Vad Fredde letar efter för tjejer vet jag, helst skulle de väl väga sådär 50 kg för mycket va? wink

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
22 december 2010
Reeplayed skrev:
FreddeLi skrev:
martin--a skrev:

Då är vi nog fler som undrar detsamma tongue

ja vet roll
men ja tycker allt att alexandra (reeplayed) kan få svara på det själv winkbig_smile

cheers!

Inte fan vet jag, vad letar ni efter för tjejer? wink Vad Fredde letar efter för tjejer vet jag, helst skulle de väl väga sådär 50 kg för mycket va? wink

säger som ja sagt hela tiden, dig + några kilo blir perfekt. så efter jul borde väl du vara godkänd va?

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
22 december 2010
FreddeLi skrev:
Reeplayed skrev:
FreddeLi skrev:

ja vet roll

cheers!

säger som ja sagt hela tiden, dig + några kilo blir perfekt. så efter jul borde väl du vara godkänd va?

Julagrisen! wink

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Yrkesförare
49 Inlägg
22 december 2010
Singel här med!

1 107 Inlägg
23 december 2010
Reeplayed skrev:
FreddeLi skrev:
Reeplayed skrev:

Julagrisen! wink

Fast jag tycker iofs att Reeplayed är precis så där som en tjej skall se ut wink
Men sen är det ju så att det är insidan som skall funka också. Kan ju inte ha en tjej som man egentligen ogillar bara för att hon har ett fint omslagspapper wink

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
23 december 2010
StiFt skrev:
Reeplayed skrev:
FreddeLi skrev:

Julagrisen! wink

Fast jag tycker iofs att Reeplayed är precis så där som en tjej skall se ut wink
Men sen är det ju så att det är insidan som skall funka också. Kan ju inte ha en tjej som man egentligen ogillar bara för att hon har ett fint omslagspapper wink

HAHA, nu fjäskar du bara wink eller har du träffat na? wink

men det sista kan jag ju hålla med dig om, tråkigt nog så brukar dom med fint omslagspapper vara riktiga spån tongue

MVH

1 808 Inlägg
23 december 2010
Singel i 23 år, undra om man ska börja ragga tongue

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

124 Inlägg
23 december 2010
Gronwalls skrev:

ojsan hoppsan ;P vill du inte ha nån o ge kärlek till? saknar du inte nått? tongue

124 Inlägg
23 december 2010
FreddeLi skrev:
StiFt skrev:
Reeplayed skrev:

Julagrisen! wink

HAHA, nu fjäskar du bara wink eller har du träffat na? wink

men det sista kan jag ju hålla med dig om, tråkigt nog så brukar dom med fint omslagspapper vara riktiga spån tongue

MVH

Haha, aah, men långt ifrån alla är spån ;P

1 808 Inlägg
23 december 2010
Mikszath skrev:
Gronwalls skrev:

ojsan hoppsan ;P vill du inte ha nån o ge kärlek till? saknar du inte nått? tongue

haha jodå de vill ja, men har aldrig lyckats hitta någon som vill ha min kärlek tongue

MOTÖRHEAD <3

124 Inlägg
23 december 2010
Gronwalls skrev:
Mikszath skrev:
Gronwalls skrev:

haha jodå de vill ja, men har aldrig lyckats hitta någon som vill ha min kärlek tongue

Ojjrå, 23 år av letande och du har inte hittat nån. hm, okej.. tongue men det är bra iofs att vänta på den rätta oxå smile

1 808 Inlägg
23 december 2010
Mikszath skrev:
Gronwalls skrev:
Mikszath skrev:

Ojjrå, 23 år av letande och du har inte hittat nån. hm, okej.. tongue men det är bra iofs att vänta på den rätta oxå smile

har väl int letat i 23 precis tongue men sen ja har vart 18 iaf.
nja de vettefan den rätte kanske har försvunnit förbi en ? tongue

MOTÖRHEAD <3

124 Inlägg
23 december 2010
Gronwalls skrev:
Mikszath skrev:
Gronwalls skrev:

Haha, aah, okej, jo det är ju mkt möjligt att hon/han har tongue haha smile men ändå ;P du hittar nån snart du oxå ska du se smile ha bara tålamod tongue

1 808 Inlägg
23 december 2010
Mikszath skrev:
Gronwalls skrev:
Mikszath skrev:

Haha, aah, okej, jo det är ju mkt möjligt att hon/han har tongue haha smile men ändå ;P du hittar nån snart du oxå ska du se smile ha bara tålamod tongue

haha HON tongue yes yes tålamod har man tongue men de är ju lite skönt samtidigt å vara singel, men saknar någon ändå tongue

MOTÖRHEAD <3

124 Inlägg
23 december 2010
Gronwalls skrev:
Mikszath skrev:
Gronwalls skrev:

haha HON tongue yes yes tålamod har man tongue men de är ju lite skönt samtidigt å vara singel, men saknar någon ändå tongue

Haha, jasså? hur vet du de då? de kan ju likagärna vara en han som e omgjord till en hon elelr nått ;P ne, men skämt åtsido ;P jo, jag vet allt hur de känns, den saknaden är inte alls rolig sad

1 808 Inlägg
23 december 2010
Mikszath skrev:
Gronwalls skrev:
Mikszath skrev:

Haha, aah, okej, jo det är ju mkt möjligt att hon/han har :P haha :) men ändå ;P du hittar nån snart du oxå ska du se :) ha bara tålamod :P

haha HON :P yes yes tålamod har man :P men de är ju lite skönt samtidigt å vara singel, men saknar någon ändå :P

Haha, jasså? hur vet du de då? de kan ju likagärna vara en han som e omgjord till en hon elelr nått ;P ne, men skämt åtsido ;P jo, jag vet allt hur de känns, den saknaden är inte alls rolig :(

haha nu är du bara elak här :/ noo men men man får hoppas på det bästa :)

MOTÖRHEAD <3

124 Inlägg
23 december 2010
Gronwalls skrev:
Mikszath skrev:
Gronwalls skrev:

Haha, jasså? hur vet du de då? de kan ju likagärna vara en han som e omgjord till en hon elelr nått ;P ne, men skämt åtsido ;P jo, jag vet allt hur de känns, den saknaden är inte alls rolig sad

haha nu är du bara elak här hmm noo men men man får hoppas på det bästa smile

Jag ? Elak? nääerå ;P ingen risk ;P ja, de får vi verkligen hoppas alla ska ju få vara lyckliga smile

1 808 Inlägg
23 december 2010
Mikszath skrev:
Gronwalls skrev:
Mikszath skrev:

Jag ? Elak? nääerå ;P ingen risk ;P ja, de får vi verkligen hoppas alla ska ju få vara lyckliga smile

alldelens nyss var du elak när du sa så wink mjaa det tycker jag med smile alla förtjänar lycka

MOTÖRHEAD <3

124 Inlägg
23 december 2010
Gronwalls skrev:
Mikszath skrev:
Gronwalls skrev:

alldelens nyss var du elak när du sa så wink mjaa det tycker jag med smile alla förtjänar lycka

Haha, elak, ne det är jag verkligen aldrig tongue men därimot kan ju saningen svida lite ;P hehe smile ja, de e så sant så smile

1 808 Inlägg
23 december 2010
Mikszath skrev:
Gronwalls skrev:
Mikszath skrev:

Haha, elak, ne det är jag verkligen aldrig tongue men därimot kan ju saningen svida lite ;P hehe smile ja, de e så sant så smile

haha tyst tongue hoppas att de int är en shemale de blir iaf tongue

MOTÖRHEAD <3

Sök