3390
Sök

hur många är singel på garaget ?

2 Inlägg
1 januari 2011
Här är också en singel som lever livet...men äventyr tackar vi inte nej till wink

7 100 Inlägg
1 januari 2011
TobbeE_87 skrev:
Snor man alla brudar från ovanstående om man erbjuder en åktur i en Audi S6 V8, samt kanske en Scania V8 timmerbil tro... tongue

inte när ja kommer och erbjuder dom ett åk i mazdan wink haha

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

841 Inlägg
2 januari 2011
men sen får ni tänka på en ford fiesta 1,25.....fullutrustad när ja sitter i den smile

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
2 januari 2011
M_Broberg skrev:
Reeplayed: försöker du ta bort alla människor som kan såra dig så har du ingen kvar utom dig själv. och det finns ingen som är bättre på att såra dig än dig själv i slutändan. vad är då alternativet? jo att försöka avlägsna dig själv från ditt liv.

Nej, inte riktigt så. Jag undviker bara förhållanden när jag vet att jag inte är redo. Jag har ingen ork att gå in i ett förhållande jag inte tror på, jag har ingen lust att bli sårad av någon som jag egentligen inte ens kunnat föreställa mig vara en del av mig i resten av mitt liv. Så jag är hellre singel tills det verkligen klickar med någon, istället för att ha flera förhållanden på bara några månader, och hålla på så fram och tillbaka. smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

807 Inlägg
2 januari 2011
TobbeE_87 skrev:
Snor man alla brudar från ovanstående om man erbjuder en åktur i en Audi S6 V8, samt kanske en Scania V8 timmerbil tro... tongue

vi har redan fastställt i denna tråd att supra är en brudmagnet o inget annat:)

I'd rather die like a man, than live like a coward

203 Inlägg
2 januari 2011
Nyår var nyss, folk festade och strulade på fyllan.
Ett jäkla liv på Facebook dagen efter med massa krossade hjärtan.

Skönt att slippa det, för det finns inte mycket fler saker som sårar eller är såpass jobbigt som kärlekstrubbel.

Hade ett fling i somras, men bortsett från det har jag varit Singel länge. Visst saknar man ibland att mysa med någon, prata m.m.

Men går inte komma undan att det är för jäkla skönt att bara kunna dra iväg på en roadtrip med några polare, eller prata med någon trevlig tös på stan utan att behöva göra någon sur där hemma.

Visst jag är absolut inte perfekt, jag är glömsk, envis, pilsk och inte särskilt pratglad men tror ändå så att det finns någon mer där ute för mig.
Vägrar tro att första flamman är den enda "riktiga" ! smile

Och en tjej som går efter vilken bil man kör är ingen tjej att ha smile

bilstylare
245 Inlägg
2 januari 2011
Strongman skrev:
Nyår var nyss, folk festade och strulade på fyllan.
Ett jäkla liv på Facebook dagen efter med massa krossade hjärtan.

Skönt att slippa det, för det finns inte mycket fler saker som sårar eller är såpass jobbigt som kärlekstrubbel.

Hade ett fling i somras, men bortsett från det har jag varit Singel länge. Visst saknar man ibland att mysa med någon, prata m.m.

Men går inte komma undan att det är för jäkla skönt att bara kunna dra iväg på en roadtrip med några polare, eller prata med någon trevlig tös på stan utan att behöva göra någon sur där hemma.

Visst jag är absolut inte perfekt, jag är glömsk, envis, pilsk och inte särskilt pratglad men tror ändå så att det finns någon mer där ute för mig.
Vägrar tro att första flamman är den enda "riktiga" ! smile

Och en tjej som går efter vilken bil man kör är ingen tjej att ha smile

riktigt bra sagt, håller med till 100%smile

Syns Man Inte Finns Man Inte

225 Inlägg
2 januari 2011
bmx skrev:
StiFt skrev:
bmx skrev:
gronwalls DONT DO IT!!!

min tjej har häst,och hon är mer med den än mej.......

Men det är väl skönt med lite egen tid smile
Då kan du polera bilen wink

vill inte ha egen tid,så jävla tråkigt att vara själv :S

Följ med henne till stallet då får du mer tid med henne

Mvh David

Lastbilsbyggare & frivillig sjöräddare
404 Inlägg
3 januari 2011
Singel Urquattro-ägare kan det vara något? Tyvärr "gubbe" men ändå, fin bil har jag iaf *s*.

Projekt-tråd: Projekt: Rullade renovering Urquattro
Audi Sport ///
Quattro 4-ever

1 107 Inlägg
3 januari 2011
Det hände en liten rolig grej idag smile

Jag är inte singel längre! big_smile

bilstylare
245 Inlägg
4 januari 2011
StiFt skrev:
Det hände en liten rolig grej idag smile

Jag är inte singel längre! big_smile

Gött! att antispinnen har börja jobba lol

Syns Man Inte Finns Man Inte

250 Inlägg
4 januari 2011
cherylee skrev:
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja big_smile hahahaa

äsch vart singel ett år.. tongue
får va d ett år till då big_smile

du nu har du hamnat på rätt sida för finns inga bil intresserade killar bar så du vet wink
tongue kram

Om något funkar skruvar genast isär kolla vad felet är :D

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
4 januari 2011
Jag uppskattar och njuter fortfarande till fullo av livet som singel. Singellivet tilltalar mig betydligt mer än det tråkiga ekorrhjulet som en relation med en soulmate för med sig.

Det är det ingen omöjlighet att jag kommer leva resten av mitt liv som singel. Jag värderar helt enkelt mitt ego, en lyckosam karriär samt mina egna intressen för högt för att kunna ta hänsyn till en partner.

Jag har för övrigt aldrig varit den trogna och ärliga typen utan tillhör mer den kategori människor som kallas för "players" smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

124 Inlägg
4 januari 2011
IceEyes skrev:
Jag uppskattar och njuter fortfarande till fullo av livet som singel. Singellivet tilltalar mig betydligt mer än det tråkiga ekorrhjulet som en relation med en soulmate för med sig.

Det är det ingen omöjlighet att jag kommer leva resten av mitt liv som singel. Jag värderar helt enkelt mitt ego, en lyckosam karriär samt mina egna intressen för högt för att kunna ta hänsyn till en partner.

Jag har för övrigt aldrig varit den trogna och ärliga typen utan tillhör mer den kategori människor som kallas för "players" smile

Väldigt moget alltså, ego. hmm.. då behöver du ju inte ens skriva här eftersom tråden är till för personer som kanske vill hitta nån..

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
4 januari 2011
Mikszath skrev:
IceEyes skrev:

Väldigt moget alltså, ego. hmm.. då behöver du ju inte ens skriva här eftersom tråden är till för personer som kanske vill hitta nån..

Jasså de säger du? Sen när då?

124 Inlägg
4 januari 2011
FreddeLi skrev:
Mikszath skrev:
IceEyes skrev:

Jasså de säger du? Sen när då?

Ja, ursäkta, jag trodde det, eftersom väldigt många har hittat varandra hrä och antagligen kommer det väl och fortsätta smile

250 Inlägg
4 januari 2011
det vore trevligt att få hitta en helt crazy bil tokig flicka här som kan tänkas dela ett liv med kille som mig tongue

1 903 Inlägg
4 januari 2011
Chn90 skrev:
det vore trevligt att få hitta en helt crazy bil tokig flicka här som kan tänkas dela ett liv med kille som mig tongue

skulle du hitta en sådan som inte faller dig i smaken så skickar du henne vidare till mig va? smile big_smile

250 Inlägg
4 januari 2011
KLART man gör det fredde

FreddeLi skrev:
Chn90 skrev:

skulle du hitta en sådan som inte faller dig i smaken så skickar du henne vidare till mig va? smile big_smile

1 903 Inlägg
4 januari 2011
Chn90 skrev:
KLART man gör det fredde

FreddeLi skrev:
Chn90 skrev:

Ja jag menar blott big_smile

Sök