hmm fattar inte varför ja inte kan få tillhörigheten "styling" på min bil?!?
e ju minst sagt stylad nu...
Hmm.. pågående projekt kanske inte räknas? En tanke bara..
Iallafall så ser bilen nice ut. Dock så stör jag mig på det där jävla nyckelhålet på bakluckan! Åh.. Kan man få upp bakluckan innifrån bilen? Med nån spak eller nåt? Isåfall så vore baken nice om du kunde få bort nyckelhålet och göra bagageluckan slät och fin. Utan "utbucklingen" om man säger så. Svårt o förklara men hoppas att du förstår.
Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
mmmm jooo har faktiskt tänkt på just de. fårse om man pallar...som de ser ut nu så ska ja ju sälja. så ja gör klart de ja har nu så får vi se. hoppas ja hittar en köpare som vill bygga vidare!
nu ska ja ut å laga sista rosten och montera frontlyktorna... men ville bara berätta en skoj grej. på freda ställer ja ut bilen på micro summer party kom å lägg en röst på mej!!!
Det var väl mindre bra men annars hade man kunnat köpa om man behövt ny bil
Fast iofs kör jag mina bilar istället för att ställa ut dom så det hade ju vart lite galet med den som brukis året runt
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
tjena ... om du minns vad vi snackade om på micro träffen så har jag hittat en Toyota Soarer åt dig 280 hk automatlåda , RWd som du kan få väldigt billigt ... annars har jag en skyline r32 GTST en liknande som sir daniel har som är på väg hem ... hör av dig så pratar vi mer
Det var riktigt kul att följa dit projekt mannen man får tacka för riktigt rolig läsning!!!!!
Får hoppas att du kommer bygga mer och det verkar som det blir japanskt va ? det gör du jävligt rätt i med mitt nästa bygge blir med japanskt kan jag lova