2358
Sök

850 t5, JT eller BSR?

329 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
Skall inom kort beställa nytt steg 3 till bilen, har dock inte bestämt mig om de blir BSR alternatift a-tech. Hade a-tech funnits i min närhet hade jag inte tvekat, men nu är fallet inte så och har därför mer och mer börjat snegla åt BSR.

Hur låter de olika avgas systemen? Vad håller de två olika för kvalité? Sjävklart skall de inte låta som ngn japsdämp eller något borrat avgas etc, men ni som åker 850 med BSRs avgas hela vägen, hur låter/fungerar de? Är ju ganska trevligt ljud i 5orna annars, vill inte "förstöra de" med fel avgas.

Ordet är fritt!

Mvh L

329 Inlägg
7 juli 2007
Trådstartare
Upp !

JT eller BSR?

Sjölejon
80 Inlägg
7 juli 2007
Jag har JT och det låter suveränt, kvaliten är även på topp. Har dock inte provat på det andra så vet ju inte vilket som är bäst men jag kan ju säga att det är inga alls fel på JT jag är riktigt nöjd.

Mvh Jocke.

^.^

2 911 Inlägg
7 juli 2007
Jag kör också JT, har en film här på garaget filmat inifrån bilen, där hörs rätt bra hur JT låter smile

329 Inlägg
7 juli 2007
Trådstartare
ah fyfan, inget snack om att JTlåter bra. Nu får ngn med BSR uttala sig också !?

mvh smile

Skåne
269 Inlägg
7 juli 2007
bsr låter inget specielt, låter rätt så orginal

Man lever bara en gång......

265 Inlägg
7 juli 2007
Vad jag vet så är BSR's system 2,5 tums medans JT är 3 tums? smile Mer än så vet jag inte.

329 Inlägg
7 juli 2007
Trådstartare
ah,  någon här måste ju ha ett klipp eller kunna uttala sig iaf smile?

Sök