3968
Sök

Skall jag färga mina fälgar?

19 Inlägg
7 juli 2007
Trådstartare
Tja.
Jag tänkte måla mina fälgar i svart och gult. Svart på ekrarna och gult runt om. Kan det bli snyggt tro?

Kolla bild på bilen: http://www.garaget.org/?car=54867&image=492003

Darth Vader
1 644 Inlägg
7 juli 2007
Svart fälgar kan nog vara snyggt, en det gula tycker jag att du ska strunta i, jag tror det kommer bli "för mycket". Snygg bil förövrigt

Braaaaap?

Team Kränghäng
657 Inlägg
7 juli 2007
De KAN bli snyggt att blanda svarto& gult på fälgarna men fundera en extra gång innan du gör d.. Själv röstar jag för helsvarta eller byta mot större men de va ju inte ett av dina alternativ tongue

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

302 Inlägg
7 juli 2007
jag röstar på svart med gult  . bara svart har en tendens till att se risigt ut enligt min åsikt .ska du ha samma gula kulör som på bilen isf?

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.

9 108 Inlägg
7 juli 2007
Tycker svarta med polerad kant är snyggast.. Skulle bli för mycket gult med kanterna också..

Shit vad 17" ser litet ut på den bilen också... Skulle rekommendera att köpa större istället wink

820 Inlägg
7 juli 2007
Svart och gult helt självklart. För då hör dom liksom ihop med bilen. men då får det ju vara ungefär samma nyans av gult... Det blir snyggt. Go for it.

19 Inlägg
8 juli 2007
Trådstartare
Jag ska nog lämna in dom och få det gjort av proffs. Det gula ska bli i samma kulör om jag ska ha det gula.

Fälgarna är 275/40R17 från en Mustang Cobra R, är inte så sugen på att byta ut dom. Bara göra dom lite snyggare.
Ska leka runt lite i photo shop och se om man kan göra något snyggt innan man bestämmer sig.

Sök