Fyfan säger ja bara... Hade inte tvekat en sek att köra över dessa idioter
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Asså Va I Helvette!!! Vafan Har Folk För Jävla Problem!?!?!??!?!?!?! Häng Asen! Häng Allt Jävla Löst Folk E Så Jävla Trött På Alla Våldtekter Å Pedofiler! Jävla Avskum Jävla Parasit Fittor!!!!!!!!!! Fega Kräk E Vad Ni E!!!!!!!!!!!!
Asså Va I Helvette!!! Vafan Har Folk För Jävla Problem!?!?!??!?!?!?! Häng Asen! Häng Allt Jävla Löst Folk E Så Jävla Trött På Alla Våldtekter Å Pedofiler! Jävla Avskum Jävla Parasit Fittor!!!!!!!!!! Fega Kräk E Vad Ni E!!!!!!!!!!!!
Typ så reagerade jag oxå... Satan va ja tycker synd om killen asså. Ingen bra start på livet inte =/
Vad säger man? sånna där ska fan inte skyddas av lagen, SKOTTPENGAR PÅ SKITEN!
Inte för att jag försöker komma med ett skämt, men det stämmer det Buford T Justice säger i "Smokie and the Bandit"; "What the hell is the World coming to?"
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
händer så mycket sjukt nu för tiden jag försöker faktiskt undvika att läsa nyheter o så för man blir fan bara arg o deppig av det . det är ju sällan några goda nyheter precis
Uppenbarligen har vissa manniskor fatt en hjarna dem inte direkt anvander. Har precis kollat pa den sjuka religiosa gruppen fran USA och nu detta. Man blir lite trott pa mannskligheten ibland. men men.
man ska vara glad att det hända i usa för dessa sjuka människor kommer aldrig få vara ute i frihet igen 388 fångar i florida sitter just nu och väntar på dödsstraff hoppas den siffran växer efter rättegången! i sverige skulle dom få "Vård" i 6 månader för att sedan släppas ut och göra samma sak igen...