haha, stabil ide de där med "bensinstoppet" ^^ Hade varit kul att få se hur dom reagerar på det
jag anser att de inte spelar någon roll vad dom säger kommer hända 2020, dom kommer inte sitta kvar då, eller har jag fel? Vem fan är så dum så dom röstar på dom igen..? Man måste vara gode korkad för o göra om samma misstag igen, jag röstade ej på dom, eftersom man bör förstå att dom aldrig kan hålla det dom lovat, de vanligaste med löften är bakslag på just samma punkter, och vad har vi fått nu? vi betalara redan multum för bensinen nu, herregud, knappt man har råd att köra nu, om dom höjer till 20:- litern så kan dom ju drömma om att folk ens ids tänka tanken på att köpa miljöbilar..
Wow, man köper en "miljöbil", sen kommer dom på att dom släpper nån "ofarlig" avgas som blir skadlig i det långa loppet, så då måste alla byta till elbilar som kostar as, sen höjs elpriserna..
De är typ så de kommer gå till, våra politiker har inte alltför mycke innanför pannbenet är vad jag tror.. Säger då bara en sak, låt som säga vad dom vill, dom kommer absoluuut inte sitta kvar om en del av dom som röstat på dom bara tänker efter lite innan dom röstar nästa gång
// Saelen.
Ps. Ni får tolka detta inlägg bäst ni vill. Ds.