2500
Sök

Kommer MSN kosta pengar snart?

Skaune
9 juli 2007
Trådstartare
Fick ett mejl (kedjemail) från en vän där det stod att MSN kommer kosta pengar i fortsättningen, har en känsla av att de inte e helt sant, men vill bara få de bekräftat av någon som vet? hmm

DFFL
9 020 Inlägg
9 juli 2007
Nej, det kommer det inte.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Svindåre
1 433 Inlägg
9 juli 2007
fick ett såntdär mail för nästan ett år sen. stog att man skulle skicka de vidare till x antal personer, tills msn ikonen nere i hörnet vart blå, då slapp man betala :S du ska inte tro på dedär big_smile
Senast redigerat av ErskPersk (9 juli 2007)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Skaune
9 juli 2007
Trådstartare
haha just så var det! De lustiga var nämligen att mailet kom från en av mina mer "vetande" vänner! Annar4s hade de nog blivit uppror runt om i världen! wink

Maizer
9 juli 2007
Trådstartare
Hur dum ska man vara på en skala om man tror på kedjebrev?

Skaune
9 juli 2007
Trådstartare
Maizer skrev:
Hur dum ska man vara på en skala om man tror på kedjebrev?

Jag skrev att det kom från en av mina mer vetande vänner som inte brukar skicka sådant om det inte är nått... Men visst kalla mig dum, vad bryr jag mig om din åsikt?

539 Inlägg
9 juli 2007
msn kommer aldig aldrig aldrig kosta smile

401 Inlägg
9 juli 2007
inga kedjebrev är sanna, hur skulle det hjälpa till att msn plötsligt vore gratis igen ifall det nu skulle börja kosta...

nänä kedjebrev är bara trams!

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

1 067 Inlägg
9 juli 2007
MSN, ICQ, AOL Instant messenger kommer aldrig kosta pengar nej..

Känt sätt att "Äga n00bs" på ..   Får ibland flera såna om dagen..  Skicka inte vidare sån skit..  Vill de dig nåt. skickar de ett systemmeddelande..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 juli 2007
Kommer de förmodligen inte göra o förhoppningsvis aldrig. dom skullle förmodligen förlora 90% av alla användare då

Bmw osv..

Ford Racing
479 Inlägg
9 juli 2007
Men några Hundringar i måndaden kan ni väl slänga ut på MSN ?? Det är det väl värt??roll

Ja Just!

56 Inlägg
9 juli 2007
fordelvis skrev:
Men några Hundringar i måndaden kan ni väl slänga ut på MSN ?? Det är det väl värt??roll

lägger hellre ut de på bränsle då:Plol

645 Inlägg
9 juli 2007
Skitsnack. MSN tjänar nog mer pengar på att det är gratis än när det kostar.. Så de lär förbli gratis ett _BRA_ tag framöver.

Administratör
11 930 Inlägg
9 juli 2007
FireTraXX skrev:
Nej, det kommer det inte.

Tack för det, vi avslutar diskutionen här smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök