3183
Sök

Kör i 120 km/h från passagerarsätet - La upp klippet på Garaget

NissanMotorsport
10 juli 2007
Mafghan skrev:
haha, asså jag tycker att killen är en idiot som gör så... men jag vill inte slakta honom lika mycket som alla andra i denna tråd som helt plötsligt leker hjältar... Samtidigt som de i en annan tråd berättar om att de kört i 240Km/h som snabbast på trafikerad motorväg, att de älskar ghostrider och att de repat bilar när de va yngre (läs: för 2 år sen).

Sen kanske du behöver jobba på ditt förra inlägg wink

kunde inte sagt de bättre smile

2 911 Inlägg
10 juli 2007
Nattugglan skrev:
Förstår inte hur man kan komma på en sån ide.
och hur fan lyckas man byta säte medans man kör på motorvägen i en liten saab?..

Tycker det var en rätt ball ide,men inget man gör på riktigt..

Men killen som gjorde det lär ju redan lärt sig en läxa nu och kommer nog aldrig göra om det.
Lite overkill att koppla in polisen så han blir av med lappen och får betala massa böter

Enda overkill i händelsen är att han ens utför det han filmat.

Men ni kanske vill ha massa sådana förare på vägen, säg till vart isåfall, så vi normala kan hålla oss därifrån.

Lappen kommer ryka all världens väg och böter blir det nog en hel del, det är t.o.m. gräns på fängelse, dock är han ung så det blir nog inte så tungt.
Brottsrubriceringens påföljd är: upp till 2års fängelse och 12-30 månader utan körkort.

Byfåne
368 Inlägg
10 juli 2007
Decibel skrev:
Nattugglan skrev:
Förstår inte hur man kan komma på en sån ide.
och hur fan lyckas man byta säte medans man kör på motorvägen i en liten saab?..

Tycker det var en rätt ball ide,men inget man gör på riktigt..

Men killen som gjorde det lär ju redan lärt sig en läxa nu och kommer nog aldrig göra om det.
Lite overkill att koppla in polisen så han blir av med lappen och får betala massa böter

Enda overkill i händelsen är att han ens utför det han filmat.

Men ni kanske vill ha massa sådana förare på vägen, säg till vart isåfall, så vi normala kan hålla oss därifrån.

Lappen kommer ryka all världens väg och böter blir det nog en hel del, det är t.o.m. gräns på fängelse, dock är han ung så det blir nog inte så tungt.
Brottsrubriceringens påföljd är: upp till 2års fängelse och 12-30 månader utan körkort.

Bara undrar.. ska vi polisanmäla allt olagligt som läggs upp på Garaget.org eller bara sånt som media skriver om? Jag håller inte snubbe som gjorde detta bakom ryggen men det finns gränser på vad jag tycker "vi" ska göra mot varandra.

482 Inlägg
10 juli 2007
Mafghan skrev:
haha, asså jag tycker att killen är en idiot som gör så... men jag vill inte slakta honom lika mycket som alla andra i denna tråd som helt plötsligt leker hjältar... Samtidigt som de i en annan tråd berättar om att de kört i 240Km/h som snabbast på trafikerad motorväg, att de älskar ghostrider och att de repat bilar när de va yngre (läs: för 2 år sen).

Håller med till 100%.

I övrigt så gör alla galna saker, ordet "galet" definerar bara hur stora kulor någon har. Det han gjorde var inte det smartaste direkt och hade lätt kunnat sluta illa. Tror däremot ej att alla som skriver "han är dum i huvudet!" osv. är små änglar som aldrig gjort något mindre smart.
Låter som folk gillar dömma men är inte tillräckligt rakryggade för att stå upp vad de själv gjort för fel.

Edit: Att agera golare känns kanske bra tills det sker en själv.
Senast redigerat av Slovenian (10 juli 2007)

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

2 911 Inlägg
10 juli 2007
Bubbaman skrev:
Bara undrar.. ska vi polisanmäla allt olagligt som läggs upp på Garaget.org eller bara sånt som media skriver om? Jag håller inte snubbe som gjorde detta bakom ryggen men det finns gränser på vad jag tycker "vi" ska göra mot varandra.

Enda anledningen till att media skrev om händelsen var p.g.a. anmälan som gjordes, inget annat.

Det finns väl vissa gränser, jag har då inte tidigare sett något så grovt som gjordes i den filmen.
För min del räcker det gott att filmerna plockas bort, men i detta fall när han även skrattar åt det hela så kan han gott ta resten också, det går ju inte direkt likställa med en hastighetsöverträdelse utan det är några nivåer över det.

blacken
10 juli 2007
Mafghan skrev:

det är alltid lättare att se grandet i sin nästas öga än bjälken i sitt eget. Men du måste hålla med om att det klirrar roligt när man kastar sten i ett glashus:lol:

820 Inlägg
10 juli 2007
orka bry sig så mycket om något som egentligen inte är så viktigt...

Vem här har inte sagt till passageraren att styra på motorvägen när man tar av sig en tröja eller har kört i över 150??

Alla som  skriver att han är en idiot kan ju fundera på vad dom själva gjort för dumheter under sitt eget liv...

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juli 2007
wh0re skrev:
orka bry sig så mycket om något som egentligen inte är så viktigt...

Vem här har inte sagt till passageraren att styra på motorvägen när man tar av sig en tröja eller har kört i över 150??

Alla som  skriver att han är en idiot kan ju fundera på vad dom själva gjort för dumheter under sitt eget liv...

Så jävla less på idiotiska inlägg!! Hur fan kan du jämföra de med de han gjorde? Han sitter för fan på passagerarsidan! Tror du de är lätt o ta sig över igen? Om nånting händer tror du han hinner krångla sig över medans han styr och ska sen bromsa...?! Och hur fan kan du jämföra de här med att köra normalt i 150km/h?! Lär dig se skillnad på olika saker!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Skogenracing.com
154 Inlägg
10 juli 2007
Hahaha... veckans tråd.
Roligt att lösa vissa som sitter å blir så irriterade över vissas uttalanden. Undra hur internet funkade innan smileysens intågande. tongue

Det killen gör är idiotiskt, att köra 150Km/h å låta polaren hålla i ratten för att man ska baka in en snus eller ta av sig tröjjan är lika idiotiskt.
Man hinner inte reagera mot pltötslig fara i vilket fall som helst.

Jag vill nog oxå bli gammal å glömma allt dumt man gjort så att man kan bli forum-polis och moralkärring. Lär ju underlätta sjuukt mycket i sitt eget liv. Go å glad jämt.

Tunnelmaster
348 Inlägg
10 juli 2007
Hmm nu ska ja inte försvara han på filmen. Men vad är det som säger att han är själv?
Kan det inte vara någon som klättrat bak i baksätet och gömt sig? Jävligt idiotiskt det med...

Marcus Karlsson - Katrineholm
Ford Focus RS TimeAttack Projekt ---> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=310771

59 Inlägg
10 juli 2007
JBlom skrev:
Hahaha... veckans tråd.
Roligt att lösa vissa som sitter å blir så irriterade över vissas uttalanden. Undra hur internet funkade innan smileysens intågande. tongue

Det killen gör är idiotiskt, att köra 150Km/h å låta polaren hålla i ratten för att man ska baka in en snus eller ta av sig tröjjan är lika idiotiskt.

Jag vill nog oxå bli gammal å glömma allt dumt man gjort så att man kan bli forum-polis och moralkärring. Lär ju underlätta sjuukt mycket i sitt eget liv. Go å glad jämt.

*Word* Hoppas anmälaren sover gott nu på nätterna.Någon som kollat hans eget filmklipp där han följer alla trafikregler till punk och pricka!!!

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juli 2007
Mathsa skrev:
JBlom skrev:
Hahaha... veckans tråd.

*Word* Hoppas anmälaren sover gott nu på nätterna.Någon som kollat hans eget filmklipp där han följer alla trafikregler till punk och pricka!!!

Öh okej???? Ditt första inlägg här var ju smart skrivet?

59 Inlägg
10 juli 2007
golfarn_nr1 skrev:
Mathsa skrev:
JBlom skrev:
Hahaha... veckans tråd.

Öh okej???? Ditt första inlägg här var ju smart skrivet?

Nä antagligen inte lika smart som ditt..Lägg ner!!Jag har min åsikt,du kan ha din..Eller bestämmer du hur jag ska tycka eller..skrattretande detta..

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
10 juli 2007
hahaha du mathsa är säkert smartskallen på filmen haha tongue

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Ford Racing
479 Inlägg
10 juli 2007
golfarn_nr1  : Fan vad du Hackar på folk..... Tror visst man måste tycka som dig va..!?

Ja Just!

59 Inlägg
10 juli 2007
xorox_88 skrev:
hahaha du mathsa är säkert smartskallen på filmen haha tongue

Nä men jag skulle kunna tro att det är du:::

Muttley
10 juli 2007
varför hackar ni på varandra de är väl svante som ni ska hacka på ??
han är ju den omogne lille saken som körde VOLVO  och inte SAAB som någon sade om vi ska vara gnälliga som alla haha..

respekt till alla som är moralkärringar som mig och hatar han han är värd många sömnlösa nätter.

du som anmälde de borde nästan få något för att du hjälper snuten att sätta fast folk som gör extrem fara för oss andra.

sen jämröfr ni andra idioter med sådana saker som att köra lite för fort när man sitter framför ratten och typ burnar eller något sådant med en sådan sak som en "förarlös" bil.
fy skam på er. smile

kan bli roligt om någon lägger upp info om de vet vad idioten får för straff ?

med lem
1 925 Inlägg
10 juli 2007
hemskt vad ni hackar på varandra ! visst, det var ett stort fel av han som gjorde filmen och han borde anmälas så han inte gör om det ! MEN det betyder inte att han är en dålig person, är helt cpig o allt vad ni skriver, han borde får vara medlem här på garaget som alla andra !

jag är 100% emot det han gjorde men man behöver inte hacka på allt o alla för det ? eller  ?

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juli 2007
fordelvis skrev:
golfarn_nr1  : Fan vad du Hackar på folk..... Tror visst man måste tycka som dig va..!?

Haha lägg av för fan!

245 Inlägg
10 juli 2007
har gjort mycket dumt i mina dar, men stått för det åxå...tagit straffen som en man...vilket jag hoppas att denne idiot åxå gör...visst har hans ide snurrat i skallen...men att genomföra den...ALDRIG!!!

BMW 540 e39 -97
940Turbo -91 brukis *såld* BMW 318is e36 -92*såld*
240GLT -83 projekt *skrotad* 240DL -85 möjligt tidsfördriv *skrotad*
LEG. åkafrånpolisåcykla6månder *genomförde kursen med bravur*

Sök