Shit, tog ett tag att läsa igenom denna tråd
,men stundtals var det riktigt intressant läsning. Och även en massa onödigt men det tänker jag inte lägga mig i, non if my buisness.
På tisdag får iaf jag hem 2st Kicker CVR 15", 500wrms styck, så blir väll en låda på 1000wrms då. Peak minns jag inte fast är väll kanske inte så intressant skriva heller. Kommer mata mina basar med ett Kicker zx1000.1 steg, 2ohm @ 1000wrms. Sen så ger kickersteget lite mer av vad jag luskat ut, tror det kommer bli riktigt bra. Hoppas iaf!
, första gången jag sviker Rockford,hmmm
Blir även ett extra batteri , SVR 34 AGM, 55A, CCA 800A och en kondensator. Hade säkerligern inte behövt kondensatorn men what the hell, det gör ju inte mer skada än nytta iaf.
Har ett Rockford 801s som jag tänkte mata mina JBL T595or med, men baratillfälligt. Jag är en sjuk människa, gillar att köra samma märke i allt, haha. Så eftersom 801s bara är en 2kanals stärkare så blir det nog en 4 kanals när jag har pengar, kicker då va. Men vet inte mycket om kickers framsystem och att blanda inte gör så mycket så lär väll kanske ta och få bort den där nojjan med märkeshysteri, haha.
Aja, 1000wrms totalt ang basar, kom av mig från tråden.