10 juli 2007
Trådstartare
Tja.. Pga skadegörelse tänte jag sätte upp lite kameror på tomten. Troligen på husfasaden runt om huset så behöver ej vara några trådlösa kameror, även om de är att föredra (slippa borrhålen i väggen). 1-2 kameror, måste kunna gå ner på 0Lux, alltså kunna filma i mörker. Jag har egentligen bara tre krav,
1. Tillräcklig bra kvalitet för att kunna identifiera en/flera person/personer
2. Inspelningsbar (på seperat media, tex sladd till datorn). Ett + vore om denkänner av när ngn går förbi så man slipper fylla hela hårddisken direkt.
3. Små kameror. Eller åtminstonde väl dolda. Kan tex. inte ha en röd blinkande lampa på den/dom. Skulle ju synas rätt bra..
Haha, jag är medveten om att detta kanske är helt fel forum för detta, men om någon kunnig eller intresserad skulle ta sig tid så vore jag mycket tacksam!
Mvh Ludde
"And the other thing is, every time they launch a new model, they try and outdo each other with the quantity of letters and numbers after the cars name. So! These are the two new models. This is the Subaru Impreza STi, WRX, WR, 1. And this is the Mitsubishi Lancer Evo. VIII, MR, FQ, 3, 20."
- Richard Hammond, Top Gear