3894
Sök

skyline kombi????

pimp-in-rby
26 september 2005
Trådstartare
hittade en extremt ovanlig och sjukt snygg kombi som är till salu på blocket ,den heter "Nissan Stagea 250RS 4WD R34GTR Optik" en -97...som då har r34gtr optik!! otroligt snygg ju,,,eller vad tycks???kan det vara en bil för er eller??hade jag haft dom 269 000 kr så hade jag lätt köpt den

vad tycks???

http://www.blocket.se/view/5712053.htm?caller=bkl_s&l=0&c=1&city=0

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 september 2005
Åh helvete big_smile Jag har som princip: aldrig en kombi! Men den där får mej helt klart att ändra åsikt winkbig_smile
Senast redigerat av calibra_nox (26 september 2005)

pimp-in-rby
26 september 2005
Trådstartare
hehe visst e den helt sjukt extrem!!!...ja,det blir till att importera sen efter lånet smile
Senast redigerat av pimp-in-rby (26 september 2005)

Driver
2 111 Inlägg
26 september 2005
legat där länge mne visst är den nsygg.hade jag den bilen skulle jag aldrig byta bil. finns en länk på annonssidan där det finns mer info om jag minns rätt.enjoy

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

12 086 Inlägg
26 september 2005
Ja, bilen går ju inte att importera!smile eftersom den är custombyggd!tongue Men ni kan ju köpa en Stagea och göra skyline front på den med!big_smile billigt o bra..

Annars förbannat cool bil!

pimp-in-rby
26 september 2005
Trådstartare
ja vet,....http://www.monkys.jp/e/ucar/WGNC24R34.htm

pimp-in-rby
26 september 2005
Trådstartare
mmm precis

pimp-in-rby
26 september 2005
Trådstartare
a precis,man kan ju importera en stagea och bygga en skyline front,,,det e ju de dom gjort

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 september 2005
Undrar vad skatten skulle bli på den om man skulle köpa den och ta den hit till Finland winkbig_smile

pimp-in-rby
26 september 2005
Trådstartare
hehe,,,skulle tro HÖÖÖÖÖÖÖÖÖG wink

Bilbyggare
225 Inlägg
28 september 2005
Helt klart en konkurent till nästkommande bil tongue
om man fick en kvarts mille över bara så där smile

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come

pimp-in-rby
28 september 2005
Trådstartare
nofearsy skrev:
Helt klart en konkurent till nästkommande bil tongue
om man fick en kvarts mille över bara så där smile

hehe a,,det skulle sitta fiint

Kadett Freak
129 Inlägg
28 september 2005
jo dom är rätt coola big_smile har 2 st i mitt granturismo 4:A tongue

Kadett GSi 16v

Driver
2 111 Inlägg
28 september 2005
Fkoff skrev:
Ja, bilen går ju inte att importera!smile eftersom den är custombyggd!tongue Men ni kan ju köpa en Stagea och göra skyline front på den med!big_smile billigt o bra..

Dendär är redan importerad o "enda exet i sverige" enligt försäljarens text.så nog går det att köra runt den i sverige tongue..big_smile

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

pimp-in-rby
28 september 2005
Trådstartare
Martin83 skrev:
jo dom är rätt coola big_smile har 2 st i mitt granturismo 4:A tongue

ofan ,de låter intressant,,,fast jag skulle vilja se dom i "nfsu mw" istället smile

pimp-in-rby
28 september 2005
Trådstartare
Janken skrev:
Fkoff skrev:

Dendär är redan importerad o "enda exet i sverige" enligt försäljarens text.så nog går det att köra runt den i sverige tongue..big_smile

ja precis,de hadu fan rätt i

200sx Driver
366 Inlägg
28 september 2005
Fin fin smile

-=Nissan 200sx s13 =-

pimp-in-rby
30 september 2005
Trådstartare
aaa riktigt cool

SSS -12
3 217 Inlägg
3 oktober 2005
Haha, så sinnes!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

pimp-in-rby
3 oktober 2005
Trådstartare
mmmmmmmmm

Sök