Garic skrev:
hmm, ni får säga vad ni vill men jag tycker att nån måste skaffa sig ett liv här... visst man blir förbannad på sånt men att skriva det på forumet och klaga? hmm... finns väl viktigare saker i detta livet ? Jag tror inte att alla ni är änglar...
Jag startade tråden för att vara "en nagel i ögat" på Taxi Göteborg, som tar in drägg utan minsta vett, att köra deras bilar.
Ifall du missade det, så kolla igen i första posten. Räkna hur många ggr jag nämner "taxi göteborg".
Det gjorde jag för att denna tråd skulle indexeras högt på sökmotorer, typ Google m.m. Söker folk på "taxi göteborg" så får de träff på denna tråd i sin sökning. Även taxi göteborgs kunder får samma träff. Söker taxi göteborgs personal eller någon chefs person på taxi göteborg, så får de upp denna tråd. Efter som jag vet att mitt samtal direkt efter händelserna inte gav nått resultat och jag fortfarande inte fått svar från taxi göteborg på mitt mail, så är detta enda sättet att över huvud taget göra sin röst hörd.
Vist, jag borde skaffa mig ett liv, istället för att sitta här och klaga. Problemet är att om INGEN gör NÅGONTING, så slutar det med att någon taxi chaffis kör ihjäl mig istället. Vad vore det för liv då?
Allt det dåliga skall bara sopas under mattan. Syns det inte! Då fins det inte!
Klart man skall skriva om skiten, så det inte passerar helt obemärkt!
Jag har uppnått syftet med den här tråden. Googlen m.m. har indexerat tråden och den dyker upp vid sökning.
Men för säkerhets skull skriver jag en gång till... Taxi Göteborg!
Fortsätt skriv i tråden om synpunkter och egna historier. I synnerhet om taxi göteborg.