2758
Sök

löst tack alla för bra stöd

2 594 Inlägg
12 juli 2007
Trådstartare
tack!! systrar å bröder på garaget
Senast redigerat av ghost_boy83 (27 juli 2007)

Greve
135 Inlägg
12 juli 2007
Det är ju lätt för oss som inte är inblandade att säga åt dig att skita i henne, men det går nog inte om man varit tillsammans så länge. Försök prata om det, kanske rent av var beredd att prova en gång. Men om du tycker så starkt emot så kanske hon borde känna med dig och strunta i det. Annars kanske hon inte är rätt för dig. Du kanske passar bättre med någon som bara vill ha sex med dig. Jag vet att jag passar bäst med min sambo, o vi vill bara va med varann... Vad jag vet... Hoppas det löser sig. Fy fan för att vara i dina skor...

Troligen galen...
567 Inlägg
12 juli 2007
För att en sådan lösning ska fungera så MÅSTE båda två vara lika intresserade. Om du känner att det inte är något för dig så tycker jag att du ska prata med henne och säga att du inte vill ha det på det sättet.

Kan hon inte ta det så är hon nog tyvärr inte rätt kvinna för dig...

Mångsysslare
303 Inlägg
2 594 Inlägg
12 juli 2007
Trådstartare
Mebb skrev:
För att en sådan lösning ska fungera så MÅSTE båda två vara lika intresserade. Om du känner att det inte är något för dig så tycker jag att du ska prata med henne och säga att du inte vill ha det på det sättet.

men det kanske är mig det är fel på jag menar vill inte alla killar ha det så ett fritt förhållande att få ha sex me vem dom vill? eller

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 juli 2007
damn hmm skulle alldrig palla nått sånt om jag var i din sits... de där bör ni nog diskutera smile och nej du är inte onormal eller nått sånt som inte vill gå med på nått dylikt, inte enligt min mening iaf

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Hojmek
748 Inlägg
12 juli 2007
Skulle aldrig gå med på nått sånt! Du är inte konstig tvärt om

allt över 800kg och utan turbo e fjantigt
252 Inlägg
12 juli 2007
Jag skulle aldrig gå med på det, men drömmen e ju att man själv skulle kunna få leva så medans "frugan" sitter hemma och väntar, men när man väl kommer till kritan tro ja känslorna skulle svalna om man höll på så.

Tyvärr måste ja säga detta men hon kanske vill ha nån annan men vill inte vara otrogen så hon tycker kanske detta e ett bra alternativ. bara en fundering så där

1 120 Inlägg
12 juli 2007
Mebb skrev:

tycker som du..

man ska alltid lyssna på min mage.. hoppas det löser sig mvh Louise

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

237 Inlägg
12 juli 2007
Skulle nog knappast palla o se sin tjej ha sex med en annan...inget onormalt med att tycka så tycker inte jag....

Ta ett rejält snack med din dam o säg att de e opassande o "ÄCKLIGT" att ens tänka i dom tankarna...

Hoppas de löser sig för dig...

Världens Häftigaste....De E Jag de...

saab expert
248 Inlägg
12 juli 2007
låter inte bra men fråga om du får var med samtidigt då känns det nog mycket bättre mvh

2 594 Inlägg
12 juli 2007
Trådstartare
-ROSEN- skrev:
Skulle nog knappast palla o se sin tjej ha sex med en annan...inget onormalt med att tycka så tycker inte jag....

Ta ett rejält snack med din dam o säg att de e opassande o "ÄCKLIGT" att ens tänka i dom tankarna...

nja det va ju inte så att jag skulle kolla på! hon ville att jag skulle ha sex me en anna tjej om hon fick ha sex me en anna kille än mig

1 120 Inlägg
12 juli 2007
ghost_boy83 skrev:
-ROSEN- skrev:

nja det va ju inte så att jag skulle kolla på! hon ville att jag skulle ha sex me en anna tjej om hon fick ha sex me en anna kille än mig

förlåt men då tror jag redan att hon har kontakt med nån.. fast dom har nog inte gjort nått men ändå..  sånna känslor kommer inte av sig själv.. tro mej..

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
12 juli 2007
Hehe alla vill inte ha öppna förhållanden i verkligeheten även om det verkar jävligt lockande i fantasin...
Fantasi och verklighet är liksom inte alltid samma sak..
Men lita på din magkänsla och gör inget som du inte vill, för ofta går allt åt helvete om man gör ngt sånt här utan att vilja det. Talar av egen erfaranhet här.

Och Rosen, det är varken äckligt eller opassande om man kan komma överens.

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Golfare
164 Inlägg
12 juli 2007
Ja, va ska ja säga som inte redan är skrivet..

När ja läste ditt inlägg fick i alla fall ja känslan av att detta är något som du inte är intresserad av..alls? Därav "klumpen", sen kan ju "klumpen" komma ändå eftersom om ja skulle se allt ur mitt perspektiv skulle ställa mej frågan; Varför? Vad är det som saknas? Vad är det ja inte lyckas med?
(inget illa menat mot dej såklart utan mer hur jag själv hade resonerat om ja fått fråga av min tjej)

Sen hade jag nog frågat mej om hon redan hittat nån eftersom förslaget kom ifrån henne,
Har nått redan hänt kanske?
Ska hon ha sex med samma person hela tiden utanför vårat förhållande eller har hon tänkt byta? Klarar hon av att hålla känslorna separerade?
Klarar JAG av att göra det?

Alla har ju olika inställningar till s k "öppna förhållanden", jag har den inställningen att är man tillsammans så är man tillsammans.. Då gör man även "allt sånt" tillsammans!
Alltså funkar inte några sidospår för min del. Det finns säkerligen saker som kan få den delen i erat liv tillsammans att vakna till igen.

Jag har polare som kört den "öppna" rutten och det har i alla ggr slutat med bråk och fiendskap gent i mot varandra, Bara tråkiga slut.

Betyder ju inte att alla förhållanden kraschar för det, vissa ser det kanske bara som "sex" vid sidan om och kanske klarar att separera känslorna helt och hållet.
Allt beror ju på inställningen till varandra och inställningen till sex.

Sen bör man faktiskt ta upp (hur mkt fjanteri etc folk tycker det är) att väljer man att ha sex med andra utanför förhållandet så måste man tänka på smittorisken, Vet man med sej att ens partner/en själv inte är så mycket för "skydd" så finns risken att man åker dit, och det är det inte värt alls.
Litar man på varandra såpass mkt att man vet med sej att skydd används?

Kanske inte hjälper nått alls men det är några av mina tankar ja kände iallafall.

/Marcus
Senast redigerat av Karl_Kravall (12 juli 2007)

Skogenracing.com
154 Inlägg
12 juli 2007
Låter mer som att hon kör en sån visa för att hon har träffat nå som hon vill ha, kanske redan haft, sex med.
Men hon kanske vill att ni ska gå på svingers-klubb?
Eller vill hon bara att ni ska ha sex med andra?

1 Inlägg
12 juli 2007
ghost_boy83 skrev:
-ROSEN- skrev:

Det som kan bli jobbigt nu hur som är ju att frågan är väckt hur som helst.
Du vet så att säga att hon vill vara med någon annan.

Det jag skulle fundera kring var ifall hon hade en specifik kille hon ville göra det med eller om hon pratar rent generellt tyvär så är det väl oftast så att det är någon speicfik som gör att frågan väcks eller?

Man ska aldrig göra något som känns så galet att man får magknip. Och eftersom det inte finns något facit (fan vad skönt det vore) på förhållanden och kärlek så har man ju nästan enbart magkänslan att förlita sig på!

Troligen galen...
567 Inlägg
12 juli 2007
ghost_boy83 skrev:
Mebb skrev:

men det kanske är mig det är fel på jag menar vill inte alla killar ha det så ett fritt förhållande att få ha sex me vem dom vill? eller

Men det spelar ingen roll vad samhället, hon, dina grannar osv. tycker. Du har rätt till dina känslor och tycker du att det inte är en bra idé så är det inte det, det kan ju knappast vara fel på dig för att du lyssnar på din "gut feeling". Som sagt, om det ska funka att ha en sådan här lösning så måste båda två vara med på det till 100%.

med lem
1 925 Inlägg
12 juli 2007
vill absolut inte vara elak eller något sånt ! men vet du vad jag tror ? jag tror att hon redan är med någon annan hmmhmmneutral och så frågar hon så bara för att försvara sig,, det är inte säkert men i vilket fall som helst så ska du säga ett tort NEJ o du har minsta lilla tvekan på det !  finns ju visserligen dom som har det så o säger att det har räddat deras förhållande osv, men jag tycker inte om det ! 

om du är lite sugen på det o vet att hon älskar dej till 100% så varför inte prova o sen snacka igenom det hur det va o så ?

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

905 Inlägg
12 juli 2007
ghost_boy83 skrev:
Mebb skrev:

NEj, killarna vill nog mest bara få knulla runt så mycket dom vill medans dom attt fruntimmret bara håller sig till en själv. Vet ingen som vill att deras tjejer ska vara med nån annnan även om det innebär att få vara med någon själv. men som sagt därmot om man fick knulla runt själv och hon var trogen hemma och lagade mat vore väl okej.

Sök