Det kan även vara din venhusventilation som behöver bytas. Vissa årsmodeller har något strul med vevhusventen så den börjar ryka blått.
Jobbarpolarens 9-3 -00 rykte så han bytte turbo, tjohej vad glad han blev när den rykte lika illa efter bytet. Reparationssats till venten kostar runt 300 spänn på SAAB. Kanske är värt att kolla det först? Klart billigare än ett turbobyte iallafall
Det kan även vara din venhusventilation som behöver bytas. Vissa årsmodeller har något strul med vevhusventen så den börjar ryka blått.
Jobbarpolarens 9-3 -00 rykte så han bytte turbo, tjohej vad glad han blev när den rykte lika illa efter bytet. Reparationssats till venten kostar runt 300 spänn på SAAB. Kanske är värt att kolla det först? Klart billigare än ett turbobyte iallafall
Ah ! Smart, tänkte jag inte alls på faktist, kan va värt att kolla först ;D
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Det kan även vara din venhusventilation som behöver bytas. Vissa årsmodeller har något strul med vevhusventen så den börjar ryka blått.
Jobbarpolarens 9-3 -00 rykte så han bytte turbo, tjohej vad glad han blev när den rykte lika illa efter bytet. Reparationssats till venten kostar runt 300 spänn på SAAB. Kanske är värt att kolla det först? Klart billigare än ett turbobyte iallafall
ÄR DET EN SAAB 9-2 ÄR DET INTE EN SAABMOTOR I DEN!!! UTAN EN BOXERSNURRA från SUBARU:mad:
Det kan även vara din venhusventilation som behöver bytas. Vissa årsmodeller har något strul med vevhusventen så den börjar ryka blått.
Jobbarpolarens 9-3 -00 rykte så han bytte turbo, tjohej vad glad han blev när den rykte lika illa efter bytet. Reparationssats till venten kostar runt 300 spänn på SAAB. Kanske är värt att kolla det först? Klart billigare än ett turbobyte iallafall
Det kan även vara din venhusventilation som behöver bytas. Vissa årsmodeller har något strul med vevhusventen så den börjar ryka blått.
Jobbarpolarens 9-3 -00 rykte så han bytte turbo, tjohej vad glad han blev när den rykte lika illa efter bytet. Reparationssats till venten kostar runt 300 spänn på SAAB. Kanske är värt att kolla det först? Klart billigare än ett turbobyte iallafall
ÄR DET EN SAAB 9-2 ÄR DET INTE EN SAABMOTOR I DEN!!! UTAN EN BOXERSNURRA från SUBARU:mad:
Hetsporre Säg hur vanlig är en 9-2a då? Jag kan inget om den och jag ahr aldrig sett den, och du ser det var visst en 9-3a
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Det kan även vara din venhusventilation som behöver bytas. Vissa årsmodeller har något strul med vevhusventen så den börjar ryka blått.
Jobbarpolarens 9-3 -00 rykte så han bytte turbo, tjohej vad glad han blev när den rykte lika illa efter bytet. Reparationssats till venten kostar runt 300 spänn på SAAB. Kanske är värt att kolla det först? Klart billigare än ett turbobyte iallafall
ÄR DET EN SAAB 9-2 ÄR DET INTE EN SAABMOTOR I DEN!!! UTAN EN BOXERSNURRA från SUBARU:mad:
Hetsporre Säg hur vanlig är en 9-2a då? Jag kan inget om den och jag ahr aldrig sett den, och du ser det var visst en 9-3a
2 och 3 ligger rättnära varandra så det kan ju hända att man råkar trycka på fel knapp i bland
beror helt på hur man kör, om man kör "hårt" innan motorn är varm m.m påverkar livslängden på turbon.. jag lovar att jag kan köra sönder en sån turbo på mindre än 100mil.