bmw750 skrev:
men jag kan la säga att byggherren som skall bygga samt planera upp bilen för mig tävlar mot ryssarna som är värre,
Öhhh vad menar du?? Att ryssarna är värre på vilket sett?? ...
Jag kommer ihåg Mikko & hans väldigt dyra ryssbetalda ryssbil som var med på en final!.. haha jag kommer inte ihåg riktigt hur mycket tid & pengar det var nedlagt på den vagnen men det var masssssor!! & vann dom? näe..
Så har ryssarna börjat spela högt!.. det har jag missat har du nån URL på det! skulle vara riktigt kul att uppdatera sej lite! fast när jag kollar i dB´s Värsta TOP25
så ser jag inte en ryskflagga någonstans
http://www.termpro.com/dbdrag/competitors/tryck på Leaderboard / 2005 & ta Maximum Certified SPL så har du dom värsta
???? Ryssarna kan må ha mycket pengar!.. men dom har absolut ingen kundskap! fast dom kanske köpt sej ett koncept från Team Loud! [fin]
Sen när Vi i N.I.B Utklassade finnarna på deras egen finska final & spelade typ 6-7dB högre en deras värsta Extreme bil har dom tagit sej i kragen & är nu Världsledande... & det har ingen med tur att göra! dom vet verkligen vad dom snackar om... Cred till dom
& varför är din byggis hemlig för?
[edit] länken funka inte först
Senast redigerat av CoSmoZ (25 oktober 2005)
- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young