3471
Sök

Lindgren_ ´s vectra projekt.

455 Inlägg
25 juni 2008
RÄTT beslut!!! Tack för det! smile Keep it up och se till att bli lite inspirerad i helgen!

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!

2 644 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
Astramarkus skrev:
RÄTT beslut!!! Tack för det! smile Keep it up och se till att bli lite inspirerad i helgen!

Kul att höra , tack! Jadå det blir jag nog smile

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
Hemma efter en klockren helg på gatebil mantorp smile Fått tbx mycket inspiration där smile

Har även fått hem lite av sparco grejrna.. smile

Har skrivit ett "schema" över hur min nästa vecka kommer se ut och vad jag måste hinna med i garaget smile så blir nog en del gjort men jag ska till tjejen imorn så kommer hem tisdag eftermiddag tror jag så får jobba ifatt lite för jag har inte snålat på vad jag ska göra varje dag wink

Hittar fortfarnade inte kabeln till kameran.. sad  så jag tar farsans kamera och tar kort på sparco grejerna och fottar vad som hänt med bilen lite fort sådär så kommer en uppdatering om ca 30 min!

Och för det andra är min instrumentpanel som jag har plastat på och spacklat och fixxat och nått mätarhus och så till salu billigt till nån som behöver skiten smile så bara säga till isf smile

Johan Lindgren

1 752 Inlägg
29 juni 2008
Lindgren_ skrev:
Hemma efter en klockren helg på gatebil mantorp smile Fått tbx mycket inspiration där smile

Har skrivit ett "schema" över hur min nästa vecka kommer se ut och vad jag måste hinna med i garaget smile så blir nog en del gjort men jag ska till tjejen imorn så kommer hem tisdag eftermiddag tror jag så får jobba ifatt lite för jag har inte snålat på vad jag ska göra varje dag wink

Hittar fortfarnade inte kabeln till kameran.. sad  så jag tar farsans kamera och tar kort på sparco grejerna och fottar vad som hänt med bilen lite fort sådär så kommer en uppdatering om ca 30 min!

Och för det andra är min instrumentpanel som jag har plastat på och spacklat och fixxat och nått mätarhus och så till salu billigt till nån som behöver skiten smile så bara säga till isf smile

Haha du verkade ha det trevligt nu i helgen iaf;) Hur är det med "febern" förresten?tongue

O vad är det för mätarhus du har till övers?smile Skulle behöva nått sånt i min nu tror jag...smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

2 644 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Lindgren_ skrev:

Haha du verkade ha det trevligt nu i helgen iaf;) Hur är det med "febern" förresten?tongue

O vad är det för mätarhus du har till övers?smile Skulle behöva nått sånt i min nu tror jag...smile

Haha ja det hade jag smile du med såg det ut som iaf när du tvättade lottas bil wink haha det var nog fan att jag var lite dålig sen fredan fortfarande på lördan haha.. smile

Det är inte löst mätarhus det är fast byggt på instrumentpanelen som är till salu tongue

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
Här kommer uppdateringen då smile

Först och främst mina mattor =
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/30479P6290115a.JPG

Växelspaksknopp , handbromshandtag , damask till handbromsen (växelspaksdamask likadan kommer) =
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/29596P6290117a.JPG

Grundat och slipat ner bakskärmen och nästan hela dörrarna på en sida (var inte tänkt att grunda dörrarna men var mycket grund över och dom var klara för det så va fan) =
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/22906P6290123a.JPG
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/16559P6290124a.JPG

Och hade tråkigt när det var så polareade upp ventilkåpan och kåpan som sitter för kammremen grejerna är skitga på bilden men ser riktigt bra ut smile
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/29093P6290121a.JPG

allt för idag kommer lite små uppdateringar i veckan wink

Johan Lindgren

4 299 Inlägg
2 644 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
Ser bra ut smile
Blir ju kalasnice me ventilkåpan där wink

//Jacob

Tack tack kul att höra smile

Johan Lindgren

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
30 juni 2008
Blir grymt bra de här, bra val me att behålla den! du kommer vara en stolt ägare till en jävligt cool och snygg bil big_smile

Keep it up!
Mvh Kim

1 752 Inlägg
1 juli 2008
Lindgren_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Lindgren_ skrev:

Haha ja det hade jag smile du med såg det ut som iaf när du tvättade lottas bil wink haha det var nog fan att jag var lite dålig sen fredan fortfarande på lördan haha.. smile

Det är inte löst mätarhus det är fast byggt på instrumentpanelen som är till salu tongue

Haha så du lyckades oxå se det specktaklet?tongue Känns  som att man kommer få höra det ett tag nu:)
Attans att du hade vart seriös o plastat fast det då!Behöver ju ett snart:P

2 644 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Blir grymt bra de här, bra val me att behålla den! du kommer vara en stolt ägare till en jävligt cool och snygg bil big_smile

Keep it up!
Mvh Kim

hehe riktigt kul att höra smile

tack tack!

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Lindgren_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Haha så du lyckades oxå se det specktaklet?tongue Känns  som att man kommer få höra det ett tag nu:)
Attans att du hade vart seriös o plastat fast det då!Behöver ju ett snart:P

haha japp klart jag gjorde smile Det kan du ge dig fan på smile

Biltema är din vän smile dom har iblliga smile

Johan Lindgren

1 752 Inlägg
1 juli 2008
Hehe så biltema asså...får la bli en sväng in tilllkpg nån dag framöver då:D

2 644 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Hehe så biltema asså...får la bli en sväng in tilllkpg nån dag framöver då:D

Ja det låter ju gött wink dom funkar lika bra som alla andra så wtf smile

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
og900turbo skrev:
ofan så fu ska behålla bilen big_smile bra !! är inte värt o sälja dejn när du kämpat så mkt med en !! snyggt med polerad ventilkåpa wink !! kämpa på nu !! Mvh!!

hehe precis wink

Tack tack!

Johan Lindgren

1 142 Inlägg
1 juli 2008
bra att du behöll den då kan ja lägga in bilen i favoriter igen så ja håller mig uppdaterad....den kommer bli så feeeet

2 644 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
snoddas skrev:
bra att du behöll den då kan ja lägga in bilen i favoriter igen så ja håller mig uppdaterad....den kommer bli så feeeet

hehe tack smile riktigt kul att höra smile

Johan Lindgren

Egenföretagare
2 496 Inlägg
1 juli 2008
Fan vad godis ! snart är ju åååpeln värld en förmögenhet med allt detta i wink
Skämt och sido riktigt fina grejer, är mattorn sydda efter opeln eller är det universal ?

// Emil

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

2 644 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
tsdi skrev:
Fan vad godis ! snart är ju åååpeln värld en förmögenhet med allt detta i wink
Skämt och sido riktigt fina grejer, är mattorn sydda efter opeln eller är det universal ?

// Emil

haha ja den är ju det smile

Nej det är universal smile

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
2 juli 2008
Trådstartare
Var och köpte den här idag som ska lackas i samma färg oms bilen =

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/15838Bild088.jpg

Sen har jag vart och lämnat in lite grejer till den här mannen idag =
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/32052mickewunderbaum.jpg
Nån som törs gissa vad det kan vara och vad som ska hända med det ? smile