Förbannat trevligt och fint projekt. Hur gör du med fuelcellen vid besiktning? Tankar du direkt i den via bagaget eller drar du den till tanklocket? MVH
tackar så mycket wiic! det löser sig;) kommer tanka direkt via bagageutrymmet:D bakom tankluckan kommer att komma en annan rolig sak! var i garaget i dag och jävlades med buren och coiloversena! buren ska plockas ut imorgon och grundas och lackas:) återkommer med mer bilder imorgon om jag hittar batterie laddarn till kameran
ikväll har det första lagret klarlack gjorts ska lacka klart imorgon råkade träffa spriten oxå så det blev inte mycket mer;) ska våtslipa och lägga ett lager klarlack till imorgon:)
Riktigt snygg E36:a, lite lägre går väl? Mina 17" ligger på samma nivå jämfört med skärmkanten som dina fälgar alltså kan du säkert ta ner den 2cm till Kul med en BMW som skall användas!
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Fy fan vad fräck bil du har, en turbo-bmw hade vatt en dröm. Men som sagt man hade gärna hört en visa från motorn, är den klar för start eller?
tackar så mycket! jo det har varit en dröm nu i två år:) men i sommar ska den startas, motorn är under uppbyggnad, men har fått alla saker nu så nu ska den ihop:)
Riktigt snygg E36:a, lite lägre går väl? Mina 17" ligger på samma nivå jämfört med skärmkanten som dina fälgar alltså kan du säkert ta ner den 2cm till Kul med en BMW som skall användas!
tackar och bockar! jodå kan sänka den såpass att skärm kanten ligger under fälgkanten men då behövs det en valsning först:) jodå den ska användas ordentligt till allt!
idag blev buren monterad! har även hunnit med att montera ett par av axelbanden till bältena idag. Kunde dock inte skruva fast buren i karossen då ingen järnhandel var öppen!!!! lite bilder från dagen! blev faktiskt nöjd med lackering med tanke på att det var första gången jag höll i en lack spruta!
ta bort ac-skiten/värmepaketsrattarna och ha 3 där, samt bygga en aluminiumplatta eller liknande som du sätter för facket längst ner på mittenkonsolen. Där kan du ha 3 mätere till. Obs! Bara vilda tankar! Ser mycket bra ut annars!
ta bort ac-skiten/värmepaketsrattarna och ha 3 där, samt bygga en aluminiumplatta eller liknande som du sätter för facket längst ner på mittenkonsolen. Där kan du ha 3 mätere till. Obs! Bara vilda tankar! Ser mycket bra ut annars!
Mvh /T
fick en bra ide! när du kom med dom förslagen! återkommer med bilder i veckan ska försöka hinna och börja med det imorgon!
henkaae skrev:
Riktigt fint det ser ut att bli, Fortsätt såhär så kommer bilen bli riktigt riktigt fet, perfekt utseende och perfekt motor osv Keep it up.
tackar så mycket henkaae! ska försöka göra mitt bästa! inget du tycker jag borde ändra på?
Rquired skrev:
Ett par (2 lr 3 beroende på diametern) i facket under kliman kanske?
tack för förslaget! som sagt återkommer med bilder under veckan!
Så du missade tråden om killen som skurit upp pungen på ett 6p bälte Skämt åsido ser mkt bra ut det här, nu blir vi nyfikna angående mätarna.
ahahahhahahah:D då kanske man ska ha suspensoar på sig oxå:P drog en sväng till garaget ikväll igen o kollade lite om det går o göra så som jag hade tänkt mig med mätarna, men e fortfarande osäker!