2935
Sök

Formel 1

Körv
3 535 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
Är det någon annan än jag som uppfattar Formel 1 som bra mycket intressantare sen Schumi slutade. Dock så har vi ju super-alonso. Men nu finns både Hamilton och Kimi med uppe bland dom större.

så nuförtiden kan man ju till och med kolla på formel 1!! Schumi var dock min favorit under en period. Men efter 7:e guldet var man ju bara trött på honom..

Någon som håller med mig? tongue

Truckdriving Man

178 Inlägg
22 juli 2007
Hehe, jag håller med dej, roligare o kolla på de nu big_smile

Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!

Amatör
453 Inlägg
22 juli 2007
absolut smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
22 juli 2007
Håller med. Hejade på Häkkinen förut, sen var det kimi. Och det gör jag ju nu också även om jag gärna sett att han var kvar vid McLaren smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Körv
3 535 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
Hehe.. Det känns fel att ha en finne i ferrari tongue Men nu kanske han kan börja vinna också smile

Truckdriving Man

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
22 juli 2007
decib3L skrev:
Hehe.. Det känns fel att ha en finne i ferrari tongue Men nu kanske han kan börja vinna också smile

Kanske det wink Men McLaren verkar ju ha skärpt sig nu

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
22 juli 2007
Jo-o, helt otrolig början på racet big_smile Synd bara att Räikkönens bil inte höll sad

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
22 juli 2007
Helt jävla underbart Race big_smile Början var helt otrolig och slutet var grymt, jag älskar det här! Åh, ja finner inga ord.
Ja det var synd att inte Räikkönens bil höll =/
Senast redigerat av Mäki (22 juli 2007)

341 Inlägg
22 juli 2007
Bästa racet på länge. Regn gör F1 till underbar underhållning. smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
22 juli 2007
MTR skrev:
Bästa racet på länge. Regn gör F1 till underbar underhållning. smile

Kan lova att i motorsport är det underbart roligt att köra i regn också tongue Körde gokart tidigare och det fanns inget roligare än att köra i regn wink

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
10 augusti 2007
Tja, både och. Man inser nu hur stor Michael verkligen var. Jag har alltid hållt på Ferrari, och även om jag gillar Kimi som fan så känns det som 1995 igen. Då var man nästan säker på att det skulle gå åt skogen mest hela tiden. Och det gör det också. Kassa strategier, kass tillförlitlighet, märkliga misstag, bla bla.

Det känns som om Michael höll ihop hela stallet, utöver sin majestätiska körning. Kanske är inbillning, men så känns det.

171 Inlägg
10 augusti 2007
aldrig hållit på shumi... hoppas ni är medvetna vad han gjorde mot daimond hill och alla andra fula saker han gjort genom tiderna.. så glad att han slutat!!

och visst är de roligare nu helt klart men visst kan man sakna shumis hjärnsläppar.

Avstängd
1 031 Inlägg
7 120 Inlägg
10 augusti 2007
Mäki skrev:
Håller med. Hejade på Häkkinen förut, sen var det kimi. Och det gör jag ju nu också även om jag gärna sett att han var kvar vid McLaren smile

håller med dig där big_smile

178 Inlägg
10 augusti 2007
Lollen32 skrev:
aldrig hållit på shumi... hoppas ni är medvetna vad han gjorde mot daimond hill och alla andra fula saker han gjort genom tiderna.. så glad att han slutat!!

och visst är de roligare nu helt klart men visst kan man sakna shumis hjärnsläppar.

Japp, han är ju inte direkt världens sportsligaste person hmm

Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!

137 Inlägg
2 januari 2008
71 dagar 10timmar 41minuter kvar att vänta tills Austrailens GP (träningen dock).......
Jag ser ljuset.....

Life is ours,we live it our way/James Hetfield

Sök