2575
Sök

Hatreklamer just nu; få din röst hörd!

bullsmugglare
190 Inlägg
23 juli 2007
#41
Norbro skrev:
jo, de finns ju stunder som man vill möta en såndär tvreklams-görare i en mörk gränd å puckla på'n allt va man har med baseboll-trä mad mest störande just nu är nog den där  cider-reklamen med den där jxvla stönande idiot-bratten..
kunde inte hålla med mer....

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

3 627 Inlägg
23 juli 2007
#42
Vad jag tycker är mest komiskt med reklamerna är nog ändå att de är så sjukt irriterande.. Jag vet nog fan ingen som inte stör sig på reklamerna.. och ändå tror de företagena som gör reklamerna att de kommer öka deras säljstatistik?

Hur många går faktiskt och byter till Parlino tex? Någon här som gjort det?

Waste of money, helt klart! Därför jag älskar när det går bra filmer på 1an och 2an roll Ingen reklam big_smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

73 Inlägg
23 juli 2007
#43
en reklam som jag stör mej på är den där satans halebop reklamen med en massa tecknade jävla idioter som står o darrar. kan inte med att se skiten


401 Inlägg
23 juli 2007
Trådstartare
#44
Zweihundert skrev:
en reklam som jag stör mej på är den där satans halebop reklamen med en massa tecknade jävla idioter som står o darrar. kan inte med att se skiten
ja den e asdryg den med... varför bara inte göra en helt vanlig reklam?! ha hundar i rymddräkter som flyger i rymden o sen nått fult huve helt plötsligt... sämst ritat är det också... o dom gör reklam för ett telefonföretag?! yikes

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

184 Inlägg
23 juli 2007
#45
ToXtreme skrev:
Vad jag tycker är mest komiskt med reklamerna är nog ändå att de är så sjukt irriterande.. Jag vet nog fan ingen som inte stör sig på reklamerna.. och ändå tror de företagena som gör reklamerna att de kommer öka deras säljstatistik?

Hur många går faktiskt och byter till Parlino tex? Någon här som gjort det?

Waste of money, helt klart! Därför jag älskar när det går bra filmer på 1an och 2an roll Ingen reklam big_smile
Hur ofta händer det då?tongue

Audi Freak :)

VAG entusiast
277 Inlägg
23 juli 2007
#46
den där viasat reklamen som är nästan hela tiden på TV6. Den gubben är ju med nästan överallt

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all

3 627 Inlägg
23 juli 2007
#47
ktmracing skrev:
ToXtreme skrev:
Vad jag tycker är mest komiskt med reklamerna är nog ändå att de är så sjukt irriterande.. Jag vet nog fan ingen som inte stör sig på reklamerna.. och ändå tror de företagena som gör reklamerna att de kommer öka deras säljstatistik?

Hur många går faktiskt och byter till Parlino tex? Någon här som gjort det?

Waste of money, helt klart! Därför jag älskar när det går bra filmer på 1an och 2an roll Ingen reklam big_smile
Hur ofta händer det då?tongue
Aldrig i princip.. det är ju det som är problemet tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

med lem
1 147 Inlägg
23 juli 2007
#48
jag hatar alla reklamer...

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

956 Inlägg
23 juli 2007
#49
Woogensea skrev:
cebT skrev:
hm.... jag tror att jag har missat flykting-reklamen tongue men en reklam jag har blivit j*vligt trött på är Parlino och sina tomtenissar..
dom snackar hel konsigt plus att dom har lagt in baklänges effekt när dom snackar... sen att tomtenissarna helt plötligt gör 69'an gör inte saken bättre.. mad

"vad gör du med mig hoppas jag?"
"vet inte riktigt"
"fortsätt"
Helt rätt! Parlino helvetes *** äckel fan reklamen borde fan bestraffas me dödsstraff! Nåt så jävla dåligt trodde jag inte gick att komma på........

Död åt parlino tomten!!!!!
-billigt billigt...
-.JAg vet
-billigt billigt
-sluta tjata nu
-billigt billigt
http://www.parlino.se/Tomte%20funstuff.aspx

haa där har du länk till  tomte jävlarna

eldus veldus

112 Inlägg
23 juli 2007
#50
som tidigare har sagts, parlino reklam - jag skyr den som pesten! "parrlino (p)uuunktseeee" ne fy fan!

Rätta mig om du har fel...

7 100 Inlägg
23 juli 2007
#51
dallelito skrev:
jag hatar alla reklamer...
haha,håller fan med tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
23 juli 2007
#52
Den jag hatade var den om tennisveckan i båstad, alla kanaler hade reklam samtidigt och det var den reklamen samtidigt i varje jävla paus, visste inte vad jag skulle ta mig till. Nu vet jag inte för jag kollar inte så farligt mycket på tv.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

304 Inlägg
24 juli 2007
#53
golf88 skrev:
Woogensea skrev:
cebT skrev:
hm.... jag tror att jag har missat flykting-reklamen tongue men en reklam jag har blivit j*vligt trött på är Parlino och sina tomtenissar..
dom snackar hel konsigt plus att dom har lagt in baklänges effekt när dom snackar... sen att tomtenissarna helt plötligt gör 69'an gör inte saken bättre.. mad

"vad gör du med mig hoppas jag?"
"vet inte riktigt"
"fortsätt"
Helt rätt! Parlino helvetes *** äckel fan reklamen borde fan bestraffas me dödsstraff! Nåt så jävla dåligt trodde jag inte gick att komma på........

Död åt parlino tomten!!!!!
-billigt billigt...
-.JAg vet
-billigt billigt
-sluta tjata nu
-billigt billigt
http://www.parlino.se/Tomte%20funstuff.aspx

haa där har du länk till  tomte jävlarna
Åh herregud! Parlino verkar ju älska bög-tomte-sex... FY ***! neutral

http://www.parlino.se/fundesktop/1920x1200_xxx03.jpg Usch
Senast redigerat av Rednik (24 juli 2007)

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
24 juli 2007
#55
ALLA MTV reklamer, alla reklamer där de sjunger fram sitt sketna budskap, Alla tråkiga reklamer typ halebop och alla andra telefonreklamer för den delen...

Kommer inte ens på någon reklam jag har tyckt varit rolig de två senaste åren så det blir nog 99,9 % av alla de reklamer jag sett... så därför ser man aldrig film på tv om det är reklamkanal, så har man löst världens problem smile

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

1 297 Inlägg
24 juli 2007
#56
ica-reklamerna är ju rätt roliga iaf smile Parlino måste dock va den sämsta reklamen jag någonsin sett!


380 Inlägg
24 juli 2007
#57
Som några redan sagt i princip alla reklamer blir väll jobbiga tillslut men just nu så avskyr jag verkligen reklamen för "femmans-växel" på discovery han som tjatar så jävla fort,fy fan stänger av ljudet när den dycker upp.


178 Inlägg
6 augusti 2007
#58
Va ett tag sen nån skrev i tråden men ändå.
Har inte sett Parlinoreklamen, men den lätt sämsta är ju flytreklamen. Kärringen ser ju fan själv ut som en flytning när hon sitter o snackar om skiten. Jag mår fan allvarligt illa när jag ser eller hör bara nån liten snutt av den. Jag blev skadad för livet...och säkert fler med mej. Inte kosntigt det finns krig i världen. Det ända positiva är att det ger fler arbetstillfällen på psykhemmen.

SATAN I HELVETE VA MAN HATAR REKLAM!!!!!!!! mad!!!!!!

Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!

115 Inlägg
6 augusti 2007
#59
Ser aldrig på reklam. Så fort det blir en paus så går jag och diskar eller städar lägenheten... eller något annat som är sååå mycket roligare än att kolla på reklam.

Missar man när filmen börjat igen så backar man bara med sin digitalbox.

Mazda RX-8 Renesis - Rev Like a Boss!

Maskin stundent!
218 Inlägg
6 augusti 2007
#60
Hatar verkligen alla Lidels reklamer! Kärringen e så jefla äcklig, sen hatar ja discoverys reklamer å de flesta programen de kör där me förresten, va ju kul första veckan när man hade kanalen, men nu e ja så jefla trött på deras hisspiga amerikanska skit stil...

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"


Sök