baltis skrev:
Hehe fan mått dåligt nu sen i lördags... livet känns meningslöst... inget roligt att vakna upp på mornarna och släpa sig ut till parkeringen och vrida igång den lånade 144'an automatic
måste ta å köpa den där m5an snart så jag kan åka cirklar runt snigelhondan
hehe ne men allvarligt... ta väl hand om pärlan den kommer att bli sjukt saknad (sparar ditt nummer så jag kan ringa å köpa den av dig ivår igen)
Och sir_ed det första jag skulle börja med om jag var honom var den gammla vanliga hondarosten i bakskärmarna
Tjena! Hmm..jo, förstår varför du kommer sakna den, och inte för att vara taskig, tror jag itne att hondan kommer att sakna dig. Har börjat riva rätt mycket nu och jag tycker inte att det du gjort verkar vara 100% enerig nedlagt. Känns väldigt halvfärdigt, fast det kanske är i.o.m. att du blev bestulen.
Har börjat riva en hel del på bilen nu, och det är minst 50m kabel som jag tagit ut från den (högtalarkabel, remote, ström och jord). Sen tog jag bort din "startknapp", och måste säga att jag var besviken när jag tog bort huvudenheten. Det var ju ett riktigt råttbo där under och de flesta kablarna var röda, samt att du klipp ISO-kontakten från HE:n (!!!).
Sen var ju luftintaget inte fastsatt, det har skrapat upp märken på en slang till kopplingen (antar jag att det är).
Sen var den ju inte ren någonstans....fast det blir bättre nu. Skapar en tråd inom kort på projektsidorna.
Tar du bort bilen från din användare sen...så jag får lägga upp den på min.