2776
Sök

Tonings film mm

196 Inlägg
2 oktober 2005
Trådstartare
Är det svårt att sätta på tonings film jag har hört det i alla fall. Men går det inte att ta diskmedel på rutan så fasnar väl den inte med en gång och sedna låter man den torka i några dagar. Sedan undrar jag om det är svårt att ta bort och sätta tillbaka fönster listerna. Och min sista fråga är vart köper man vita blinkers och övrig styling till en gammal Audi 100 Avant

Mycket Tacksam för svar Defuncta

Permanent Solutions to Common Problems!
http://www.hitman.us/main.html

20 Inlägg
2 oktober 2005
vilken årsmodell har du?? har för mig att autoexperten.se och mekonomen.se har en del... åtminstone blinkers. sen kan man väl alltid hitta nå smått å gott på de flesta stylingsidor. gå in på www.bilsport.se/bilsportguiden ,där hittar du massvis.

692 Inlägg
2 oktober 2005
Köp inte blinkers på sånna ställen, köp på biltema. Dubbelt så billigare där typ

BMW Power
2 362 Inlägg
2 oktober 2005
det är ganska svårt faktiskt att tona själv. allt blir bara fel o slafs osv tongue

BMW, bogsering med wire :/

20 Inlägg
4 oktober 2005
biltemas grejor är sällan E-märkta...en nitisk besiktingsman slår ner på en sån sak. jag köper åtminstone hellre godkända grejor och pröjsar för det. men...det är jag det.

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
4 oktober 2005
Det är inte svårt om man är duktig på toning... hehe
Skämt åtsido, biltemas toning är rena barnleken, åtminstone för ca. 8 år sen. Bara att följa bruksanvisning. Lättast är det om man ev. demonterar rutorna eller hela dörren / Baklucka.

104 Inlägg
4 oktober 2005
toning är svårt.. men det är som allt.. man lär sig efter ett tag.. svåraste är kupade rutor.. det är baggis att tona raka rutor och rutor som inte ska kunna veva ner..!

692 Inlägg
5 oktober 2005
_bystrom_ skrev:
biltemas grejor är sällan E-märkta...en nitisk besiktingsman slår ner på en sån sak. jag köper åtminstone hellre godkända grejor och pröjsar för det. men...det är jag det.

Okej, blinkersena är ingen fara ivf. Känner många som har dom, jag själv har dom och jag har ny besiktad bil för nån månad sen.

Sök