3662
Sök

BLUFF ---> www.myspons.se

Saaboholic
3 129 Inlägg
31 juli 2007
lelleman skrev:
Jag fick 25% på dekalart.se eller hur det stavas.

50 000 kr spons kan ju vara 10% rabbat beroende på hur mycket du köper väl?

mer rabatt än många andra som fått 10-15% på ridetech iallafall wink

"Liberty of thought is the life of the soul"

Wankel
1 080 Inlägg
31 juli 2007
klannebris skrev:
StiFf skrev:
isf tror jag vi hade hört om det...jävla skitsnack!
om dom ska dra 700kr för min rabatt så blir det anmälan!

StiFf, jag är på!
kan snacka ihop oss i västerås dessutom tongue

aa fan, dom hade inte dragit pengarna idag iaf, men håller ett öga på kontot

MDS Västerås

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
31 juli 2007
lelleman skrev:
Jag fick 25% på dekalart.se eller hur det stavas.

50 000 kr spons kan ju vara 10% rabbat beroende på hur mycket du köper väl?

Den som lyckas handla för  500 000 på Ridetech borde vinna "Årets jubelidiot" smile
Och om man inte lyckas få mer än 10% rabatt dessutom så kan man vinna samma pris igen året efter. big_smile

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

160 Inlägg
31 juli 2007
Torlejf skrev:
tecman skrev:
jasså? dom hade då inte dragit för lelleman då han hade fått sitt erbjudande. men men kanske var sega att dra.

Jag kan ju inte satsa min lilltå på att jag har 100% rätt, men från flera olika håll har jag hört att folk har fått betala dom där 699 kronor så fort dom blivit erbjudna något. Och logiskt sett så måste dom nästan göra det.

För hur många tackar egentligen "JA" till 10% rabatt?

jag blev erbjuden 15% på xenonkungen. mot att jag skulel ha dekaler osv på bilen...
jag tackade nej och dom drog pengarna ändå samt att jag blev avregistrerad p.g.a jag inte tog emot kontraktet... så nu får man betala 700kr till för att få chans till ny spons.
Senast redigerat av Fenne (31 juli 2007)

62 Inlägg
31 juli 2007
Fenne skrev:
Torlejf skrev:
tecman skrev:
jasså? dom hade då inte dragit för lelleman då han hade fått sitt erbjudande. men men kanske var sega att dra.

Jag kan ju inte satsa min lilltå på att jag har 100% rätt, men från flera olika håll har jag hört att folk har fått betala dom där 699 kronor så fort dom blivit erbjudna något. Och logiskt sett så måste dom nästan göra det.

För hur många tackar egentligen "JA" till 10% rabatt?

jag blev erbjuden 15% på xenonkungen. mot att jag skulel ha dekaler osv på bilen...
jag tackade nej och dom drog pengarna ändå samt att jag blev avregistrerad p.g.a jag inte tog emot kontraktet... så nu får man betala 700kr till för att få chans till ny spons.

hur tackade du nej?

2 911 Inlägg
31 juli 2007
Kära forummedlemmar... big_smile

Jag kan aldrig hålla mig när det gäller saker jag inte gillar, då gräver jag tills spaden viker sig.

Jag kan utan att skämmas säga följande.
MYSPONS ÄR BLUFF

Var det hårt sagt?

Jag har talat med de företag som sponsrar på sajten, dom är heligt förbannade på Myspons och flertalet sponsorer kommer dra sig ur och polisanmäla Myspons.

Myspons gick ut och sa att myspons skulle vara en GRATIS sida för folk att lägga upp sina projekt på första året, därefter skulle det kosta en liten slant för de som hade sina bilar där att få vara kvar.
Sedan skulle de sponsrande företagen själva kunna välja de som ska få sponsring och vad som skulle sponsras.

Detta är vad sponsorerna har fått för information.

Det myspons nu gör, är att GE BORT SPONSORAVTAL som SPONSORERNA inte har en aning om.
En sponsor har fått herrejösses massa mail och telefonsamtal ifrån folk som fått sponsring som dom aldrig godkänt för fem öre.

Sponsorerna är således ovetande om de avtal ni får, det är Myspons (ridetech) som kokar ihop avtalet och ger bort till Ni som betalar sura pengar, sponsorerna har ingen aning om dessa då meningen var att dom själva skulle få välja vilka och vad som skulle sponsras.

Så hacka inte på sponsorerna, hacka på myspons, det är dom som selektivt sitter och tar betalt för att ge bort sponsoravtal som inte ens är giltiga, då sponsorerna inte har en aning om vem eller vilka som får sponsring, eller vad.

För att citera en sponsor "10%, vad är det, ska vi sponsra gör vi det så det känns och märks, det handlar om att bygga produkt och varumärke och jag vill självklart veta vilka jag sponsrar"

Sprid detta på alla forum ni kan, så inte fler går på bluffen...
Senast redigerat av Decibel (31 juli 2007)

543 Inlägg
31 juli 2007
Litar mer på dig vår käre decibel än det däringa bluffföretaget. Tror på vartenda ord du säger om det. Jag själv kommer aldrig kontakta dom. Ne då jobbar jag hellre hårt och skaffar mina egna sponsorer.

Mvh

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

336 Inlägg
31 juli 2007
Skulle vara riktigt intressant att höra Myspons reaktion på detta.smile

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

62 Inlägg
31 juli 2007
StiFf skrev:
klannebris skrev:
StiFf skrev:
isf tror jag vi hade hört om det...jävla skitsnack!
om dom ska dra 700kr för min rabatt så blir det anmälan!

StiFf, jag är på!
kan snacka ihop oss i västerås dessutom tongue

aa fan, dom hade inte dragit pengarna idag iaf, men håller ett öga på kontot

nu börjar grytan koka över.

2 911 Inlägg
31 juli 2007
Endera så blir det knäpptyst, eller så drar dom en vals, eller så tar dom förnuftet tillfånga och säger som det är smile

Jag säger sällan saker jag inte är säker på, men när jag väl gör det har jag tillräckligt med fakta som styrker det hela, både en och två gånger.

Skulle någon behöva hjälp att få tillbaka pengarna om dom vägrar göra det, hör av er så hjälper jag till... GRATIS.

KHRacing
31 juli 2007
Tjena Decibel (coolt nick)

en fråga då du verkar insatt i den lagliga/regelmässiga biten

Hur kan detta OREGISTRERADE företaget reservera folks pengar ?

2 911 Inlägg
31 juli 2007
KHRacing skrev:
Tjena Decibel (coolt nick)

en fråga då du verkar insatt i den lagliga/regelmässiga biten

Hur kan detta OREGISTRERADE företaget reservera folks pengar ?

Troligen kör dom via Ridetech AB gentemot DIBS, som innehålsleverantör kan dom troligen få vilket namn dom vill att framträda på kontoutdraget.

Har själv flertalet tjänster där namnet är annorlunda än det juridiska bolagsnamnet, så det är inga problems. Skillnaden är att jag informerar om det smile

Dibs är sviiiindyrt och inget man gör med ett oreggat företag smile
(Eller så är även snacket om dibs inte heller sant och dom kör via nån annan mindre nogräknad leverantör.)

Edit: detta är en spekulation hur man "kan" lösa det, säger inte att det är så i detta fall, det har jag inte kollat upp.
Senast redigerat av Decibel (31 juli 2007)

13 Inlägg
31 juli 2007
Om det är som du säger Decibel så ser jag det som en självklarhet att Myspons ber om ursäkt och dom som vill ha tillbaka sina pengar får det, dom som vill ha sina "kalleankakontrakt" godkänner dom.
Senast redigerat av _Fredde (31 juli 2007)

FreddeK
31 juli 2007
Synd att folk är så lättlurade...

2 911 Inlägg
31 juli 2007
Jag fick just ett samtal till firmaluren.

Det var någon som inte var så glad på mina inlägg och hotade med de ena och det andra.
Dom ville att jag skulle radera mina inlägg.

lol

62 Inlägg
31 juli 2007
haha vad sa dem då?

hmm, antar att det var någon som ringt fel? cool eller inte wink

*GULAN*
647 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
AHA jag visste det!!!!! Men tack vare Decibel så fick man det änu mer understrykt...

Lycka till alla som annsökt big_smile Hoppas ni får era pengar tillbaka wink

Och till Myspons FY ATT NI INTE SKÄMS...yikes

145 Inlägg
31 juli 2007
Även ridetech.se har ju fått sig en rejäl känga iofs isåfall om de hänger ihop.

62 Inlägg
31 juli 2007
decibel, vad tycker du man ska göra?
ringa och begära pengarna tillbaka eller för de svarar inte på mail i alla fall..

582 Inlägg
31 juli 2007
a jag har också märkt att odm inte svara på mail =/

Sök