Kära forummedlemmar...

Jag kan aldrig hålla mig när det gäller saker jag inte gillar, då gräver jag tills spaden viker sig.
Jag kan utan att skämmas säga följande.
MYSPONS ÄR BLUFFVar det hårt sagt?
Jag har talat med de företag som sponsrar på sajten, dom är heligt förbannade på Myspons och flertalet sponsorer kommer dra sig ur och polisanmäla Myspons.
Myspons gick ut och sa att myspons skulle vara en GRATIS sida för folk att lägga upp sina projekt på första året, därefter skulle det kosta en liten slant för de som hade sina bilar där att få vara kvar.
Sedan skulle de sponsrande företagen själva kunna välja de som ska få sponsring och vad som skulle sponsras.
Detta är vad sponsorerna har fått för information.
Det myspons nu gör, är att GE BORT SPONSORAVTAL som SPONSORERNA inte har en aning om.
En sponsor har fått herrejösses massa mail och telefonsamtal ifrån folk som fått sponsring som dom aldrig godkänt för fem öre.
Sponsorerna är således ovetande om de avtal ni får, det är Myspons (ridetech) som kokar ihop avtalet och ger bort till Ni som betalar sura pengar, sponsorerna har ingen aning om dessa då meningen var att dom själva skulle få välja vilka och vad som skulle sponsras.
Så hacka inte på sponsorerna, hacka på myspons, det är dom som selektivt sitter och tar betalt för att ge bort sponsoravtal som inte ens är giltiga, då sponsorerna inte har en aning om vem eller vilka som får sponsring, eller vad.
För att citera en sponsor "10%, vad är det, ska vi sponsra gör vi det så det känns och märks, det handlar om att bygga produkt och varumärke och jag vill självklart veta vilka jag sponsrar"
Sprid detta på alla forum ni kan, så inte fler går på bluffen...