Inte för att vara taskig eller något mot folk som är överviktiga men tycker att chrizz borde ta fram rabbat på gymkort till alla gorgare för många verkar vara lite över viktare även fast de nu trivs med det, obs inget illa menat !!!!
Mätt upp till 178 cm utan stålhätta på fötterna. Vikten ligger på 53-55 kg. Beror på ifall jag ska tävla eller inte men vanligtvis 55 kg men tro inte att jag är särskillt lycklig för det. Ämnesomsättning i all ära men det är inte lika underbart att allt sätter sig direkt i blodet. Samt att det enda du kan öka i är muskler, ni vill inte byta med mig tro mig.
189cm och 114 kg klart man har lite mage, men den kom när man skaffade fru för mycket god mat får skylla på henne haha ...
hehe samma här fast det är jag som lagar maten hehe inan brydde man sig inte om va man åt nu blir det god mat helatiden å mycke grädde å cremefraich ska de va hehe 180 å 115kg
Föressten, ingen mer som funderar på varför ingen gör reklam för rejäl husmanskost och mycket motion? Fungerar minst lika bra som det bästa medicinska preparatet...
Har ocksa fragat mig sjalv denna fragan. det ar helt klart det basta man kan gora. ata ratt och motionera ofta.
Sjalv ar jag 178 och vager 66kg. nar jag tranar brukar jag ligga runt 70kg men pga problem med min axel fick jag sluta och ga hos rehabilitering istallet. -_-
Undrar varfor folk gar upp nar dem far flickvanner och gar ner nar dem gor slut? Sjalv har jag nog blivit smalare sen jag traffade min flickvan och alla fragar om jag inte gatt ner i vikt. min flickvan trivs inte med det sa jag far forsoka ata upp mig och kanske kora lite situps och armhavningar mm hehe
bara gå ut ok städa i verkstan så går man minst ner 10kg, eller trimmar man bilen så har man inte tid att äta, brukar skruva tills jag blir klar.. problem med vikt?? va är det (här iaf) men jag är bonde .. väger ca 80kg+- 5 ok är 190kort nu tror ja
Är det jag som är tunnast här eller? Tappade 7 kg i vikt på 1 års nattjobb, så nu ligger vikten på 58 kg :S Är 1.80 m lång. Men nu har jag lagt om ätandet och nu ska det tränas
174 cm för tillfället och fädig för uppskutning x) väger 66.5, äter vanlig mat å håller mig undan godis och skitmat. Annars orkar jag aldrig å cykla hem när jag är en vända inne i stockholm x) Proppar i mig en massa frukt å knarkar äppeljuice... Det e livet x)
Inte för att vara taskig eller något mot folk som är överviktiga men tycker att chrizz borde ta fram rabbat på gymkort till alla gorgare för många verkar vara lite över viktare även fast de nu trivs med det, obs inget illa menat !!!!
syftar du på mej med då?
kan ju säga att det verkar finnas många som en annan tränar med i bänkpressen osv här också hehe ;D
175 cm och 73kg ! nu på sommarn tränar jag inte mycket när skolan är så är det gymmet 5 gånger i veckan minst som gäller haha.. äter precis vad fan jag vill och tränar på för det är kul så ahh