dyGGz skrev:
Hur mycket kamma ni in då? kanske finns pengar till nån pokal eller nått till någon träff så kan man göra mycke reklam, så kanske det samlas en jädrans massa utstälningsbilar nån sommardag?
Jag håller på att dealar lite med en god vän till mig som är tryckare, vi ska trycka upp dekaler (klistermärken) med nån häftig logga och texten "Onsdagsträffen" eller liknande.
Vet inte riktigt än om man ska ha namnet "Onsdagsträffen" för att vi har lite andra tankar angående namnet på träffen, vi vill gärna kunna ha den på andra dagar än onsdagar..
Vi är otroligt många som delar ett stort intresse, Bilar..
I Radio och i tidningen kallade dem oss "bildårar", men det jag vill ha är en träff där ALLA kan träffas och ha trevligt, jag vill inte att det skall vara någon tävling eller nån utställning på det viset, inte heller vill vi ha några sponsorer, utan vi vill kunna driva runt den här träffen på egen bekostnad, dvs erat stöd. Jag vill att alla ska kunna visa upp sin stolthet, pärla, finaste ägodel oavsett om den kostar 10.000kr eller om den kostar 1.400.000kr.
Vi är ett riktigt gött gäng som träffas varje Onsdag och det vore SKITKUL vi kunde få fortsätta göra det utan incidenter och dumheter så vi får vara kvar på SIBA's parkering.
Ge mig gärna förslag på vad vi kan ha som namn på träffen istället för Onsdagsträffen, och kom ihåg.. "Göteborgsträffen" är upptaget.
Med Vänliga Hälsningar
Johan "Jonni" Persson