3767
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

13 Inlägg
15 augusti 2007
akakabot0 skrev:
hehe asså du har ju bra koll på göta =P nån idé på nytt ställe att glida iväg till efter järnbrott?

Gustaf Adolfs Torg brukar vara en träffpunkt för vissa, vet inte hur det funkar med Kulturkalaset men dat kan ju finnas i bakhuvudet

//Axeteg

26 Inlägg
15 augusti 2007
jag kommer nog lite senare, jobbar sent ju sad *suck*

Tyskstuk.se
630 Inlägg
15 augusti 2007
Det är Bättre att ni som vill åka till CDR åker dit innan, och sen drar med er så många ni kan därifrån vid 20.00 till järnbrott... då kommer ni får en härlig cruising samt en riktigt nice uppslutning på siba parkeringen med resten av bilarna big_smile

2 164 Inlägg
15 augusti 2007
erick: Lägg in denna länken i ditt  första inlägg i tråden!!!! http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?ShowS … ;name=Siba

"Life´s too short to drive a boring car"

499 Inlägg
15 augusti 2007
Kommer ifall jag har tid...dock mé halv kvaddad bil..2 mossade skärmar ingen vänster framblinker och fina repor på kofångaren...vattenplaning kallas d :p

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

smen
15 augusti 2007
nu är vädret SKIT..men enligt smhi så ser det bättre ut ikväll nu väntar vi bara på Karlzzon och hans rapport hur är det på procenten idag big_smile

Tyskstuk.se
630 Inlägg
15 augusti 2007
Jag kommer fanimej iaf! Har varit hemma sjuk nu sen söndags... blir efterbliven om jag inte får komma ut o hitta på nått.. se människor!!! =P
smen: Jag hoppas du kommer! Vi ska snacka Förskolelärare ;D

2 164 Inlägg
15 augusti 2007
jag kommer garanterat!!! big_smile hoppas många fler kommer smile

smen
15 augusti 2007
Zairon skrev:
Jag kommer fanimej iaf! Har varit hemma sjuk nu sen söndags... blir efterbliven om jag inte får komma ut o hitta på nått.. se människor!!! =P

HEHE ja det kan vi göra big_smile..kanske kommer några nya ord till ikväll big_smile

Tyskstuk.se
630 Inlägg
15 augusti 2007
smen skrev:
Zairon skrev:

HEHE ja det kan vi göra big_smile..kanske kommer några nya ord till ikväll big_smile

haha gött! måste ju värma upp inför vallåkra ifall man måste kommunicera med reservdanskarna där nere ;D

smen
15 augusti 2007
Zairon skrev:
smen skrev:
Zairon skrev:

haha gött! måste ju värma upp inför vallåkra ifall man måste kommunicera med reservdanskarna där nere ;D

fan att man själv inte kan komma ner så kunde jag hjälpt dig med språket lol

2 164 Inlägg
15 augusti 2007
Jag kan inte komma.... för dåliga däck på bilen, sorry.. ni får klara er utan mig sad

Tyskstuk.se
630 Inlägg
15 augusti 2007
dadde: Tråkigt! Hoppas du kommer nästa vecka istället då! kanske lite bättre väder då oxå smile

smen: Ja fan jag hade ju behövt tolk där nere asså... men hur är det, måste man ha pass o grejjer när man kommer utanför hallandslän? eller vart går gränsen? kållered? big_smile

smen
15 augusti 2007
Zairon skrev:
dadde: Tråkigt! Hoppas du kommer nästa vecka istället då! kanske lite bättre väder då oxå smile

smen: Ja fan jag hade ju behövt tolk där nere asså... men hur är det, måste man ha pass o grejjer när man kommer utanför hallandslän? eller vart går gränsen? kållered? big_smile

jag får hänga på så pratar jag med passvakterna smile

2 164 Inlägg
15 augusti 2007
jag kommer ner ändå tongue åker med polaren i hans 740 big_smile woho!! big_smile nästa vecka får jag ta mig dit med saaben då, om vädret tillåter.. kanske till och med har fått på nya fälgar och däck på den då.. vem vet wink

23 Inlägg
15 augusti 2007
Zairon skrev:

Det är bara till att köpa med dig lite nypotatis å sen tugga lite. Det låter nästan likadant där nere som om du hade haft det i flabben!!wink

smen
15 augusti 2007
The_Ghost skrev:
Zairon skrev:

Det är bara till att köpa med dig lite nypotatis å sen tugga lite. Det låter nästan likadant där nere som om du hade haft det i flabben!!wink

snällt sagt

Tyskstuk.se
630 Inlägg
15 augusti 2007
haha, stackars smen big_smile får jag låna ditt pass i helgen då? wink

67 Inlägg
15 augusti 2007
drar med mig lite folk från borås idag..

Kjempe-Muu Racing!!

smen
15 augusti 2007
Dolly skrev:
drar med mig lite folk från borås idag..

Mycket trevligt smile

Sök